Reggel valami keményen ébredtem. Kinyitottam a szemem és Max mellkasán feküdtem. Gyorsan át fordultam a másik oldalamra majd be néztem a takaró alá.
- Basszus a kurva életbe!!- szidkozodtam.
Max mellettem megmozdult majd kék szemeit rám emelte és fáradtan és kisè másnaposan nézett rám.
- Mi a baj? - nézett rám.
- Hogy mi a baj? Tudod mi a baj az hogy mi lefeküdtünk egymással Max! - vágtam hozzá.
- És? Ebbe a mi a baj? Jól éreztük magunkat mint régen Lili ne agyald már túl. - sóhajtott.
- Neked barátnőd van Max! Nem mellesleg ennek meg se kellett volna történie. - kaptam fel a ruhám majd a fürdőbe mentem. Gyorsan lezuhanyoztam majd felvettem egy rövid nadrágot egy croop toppal majd kiléptem a fürdőből. Majd Max is bement és a tegnapi ruháját felvette.
- Lili megbeszélhetnénk ezt? - nézett rám Max.
- Nem akarom megbeszélni felejtsük el. Ez egy nagy hiba volt Max! Én most megyek mert mindjárt indul a gépem. Szia Max! - húztam a bőröndöm magam után. Majd lenn a hallba össze futottam Daniellel.
- Lili hát te hova mész? - nézett a bőröndömre.
- Haza Daniel haza. - válaszoltam majd leadtam a kulcsom.
- És Maxet hol hagytad? Az este nagyon össze melegedtetek. - vigyorgott az ausztrál.
- Hagyjuk ezt kurva nagy hibát követünk el! Mennem kell szia Daniel. - léptem el majd taxiba szálltam és kiindultam a reptérre. Fél órával később már a repülőn ültem és vártam hogy a bő 6 óra út hamar leteljen és végre haza érjek Monacóba. Majd posztoltam egy képet Charlotteval.charlesleclerc,charlottesiiene... és további 2.345612 személy kedvelte.
lilikovacs: Örülök hogy megismerkedtünk ❤️
Megjelölve: @charlottesiiene
• Megjegyzések, hozzászólások letiltva •
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...