Hamar eltelt ez a 9 hónap. Már alig bírom magam és a kislányunk. Max amibe tudd segít de a futamok miatt nem mindig tudd itthon lenni. Ma Vic van velem itthon és ő segít nekem ugyanis Maxnek most van a Spanyol nagydíj. Fáradtan léptem be reggel a konyhába ahol már Vic a reggelit készítette.
- Jó reggelt Vic. - ültem le.
- Neked is Lili hogy vagy? - ült le ő is.
- Fáradtan egyre jobban fáradok. - ásitottam.
- Hamarosan vége lesz ennek. A kicsi mellett nem leszel pihent még ennyire sem. - mosolygott rám.
Majd elfogyasztottam a reggelit és elindultam vissza a szobámban épp fel álltam a székről mikor éreztem hogy valami folyik. Le nézve a lábamra tudatosult bennem hogy elfolyt a magzat víz.
- Vic!!! - kiáltottam.
- Azonnal indulunk. - pattant fel a holland lány majd besegített az autóba és elindultunk a kórházba. Oda érve már az orvosok segítettek kiszállni majd azonnal az ágyra fektettek.
- Szólok Maxnek! - szólt még utánam Vic majd eltűnt az ajtó mögött.Max szemszöge
Napok óta lázba égek. Türelmetlenül várom hogy a kislányom megszülessen. Épp az első szabad edzésen vagyok túl és beszélgetünk Daniellel amikor csörgött a telefonom. Vic neve állt rajta.
- Szia Vic mond baj van? - vettem fel azonnal.
- Max azonnal ide kell jönnöd beindult a szülés!!! - kiállt a telefonba a húgom.
- Úr isten mi komoly? Azonnal szólok Christiannek és megyek! - tettem le.
- Mi történt Max? - nézett rám Daniel.
- Lilinél beindult a szülés! - mondtam mosolyogva.
- Akkor menj idő van! - engedett utamra az ausztrál majd a Redbull garázsig meg sem álltam.
- Christian! - kiáltottam a főnökőmnek.
- Max mi a gond? - fordult felém.
- Lilinél beindult a szülés azonnal el kell mennem. - daráltam le.
- Akkor meg mire vársz? Menj!!! Majd megoldom a többit. - mosolygott én pedig rohantam is át öltözni. Majd gyorsan kicsekkoltam és indultam a reptérre. A magángéppel pedig indultam Monacóba.
- Istenem kislányom csak várd meg míg oda érek! - imádkoztam magamban hisz nem akartam lemaradni a lányom születéséről.
Röpke 1 óra alatt haza értünk és már a reptérről a saját autómmal száguldoztam a kórház felé. Majd leparkoltam és be indultam.
- Segíthetek uram? - lépett elém egy hölgy.
- A feleségem most fog szülni! - mondtam.
- A hölgy neve? - nézett rám a recepciós.
- Lili Verstappen. - mutattam a lapon a nevére.
- Ahh Mrs. Verstappen már a szülő szobán van menjen a 3/A szobához. - mutatta a nő. Majd futva elindultam. A folyosón megpillantottam Vic-et.
- Végre Max! Lili már egy órája benn van. - sóhajtott a testvérem.
- Hogy van? - öleltem meg.
- Még nincs baba de nagyon úgy tűnik ma apa leszel. - mosolygott.
Majd kilépett egy orvos,
- Maga Mr. Verstappen? - nézett rám,
- Igen én vagyok. - álltam fel majd kezet fogtunk az orvossal.
- Jöjjön öltözőn be mert órák kérdése és megszületik a gyermeke. - invitált maga után majd beléptem egy helységbe ahol felvettem a műtős ruhát majd tovább lépve a szülő szobába voltunk. Megpillantottam Lilit majd hozzá léptem.
- Szia kicsim. - fogtam a kezét.
- Max! Hogy kerülsz ide? Neked versenyezni kéne. - nézett rám fáradt szemekkel.
- Most fog megszületni a kislányom jó hogy itt leszek nem mellesleg nem hagylak egyedül. - pusziltam meg homlokát.
- Nagyon félek Max. - sóhajtott.
- Ne félj kicsim itt vagyok melletted együtt végig csináljuk. - csókoltam meg.
- Annyira szeretlek! - csókolt vissza.
Majd pár órával később már egyre erősebb és több fájása volt már Lilinek. Így a doki úgy döntött ideje felmenni. Feltolták majd én is mellé léptem és fogtam apró kezet.
- Rendben Mrs. Verstappen nyomjon! - szólt a doki.
Lili nyomott majd pihent nyomott majd pihent. Nagyon ügyesen csinálta.
- Gyerünk már nem sok van! - szólt újra a doki.
- Gyerünk életem nyomd nagyon ügyes vagy! - csókoltam meg gyöngyöző homlokát.
Majd végül meghallottuk a gyerek sírást és mindkettőnk elsírta magát.
- Gratulálok Mr és Mrs. Verstappen egy gyönyörű egészséges kislányt hozott a világra. - mutatta meg a doki majd a Lili mellkasára fektette a kislányunk.
- Istenem meseszép! - nézett rám fel Lili.
- A mi kislányunk! Büszke vagyok ràd és nagyon szeretlek Lili! - néztem rá könnyes szemekkel majd csókoltam meg Lilit majd a kislányunk homlokát is.
Majd elvitték megfürdették és felöltöztették. Megadtam a nevet míg Lilit vissza toltak szobára. Majd végül a kislányunkkal a kezembe tértem vissza Lilihez. Kezébe adtam majd leültem melléjük.
- Édes kislányom. - simogatta Lili a pici apró kezecskéjét.
- A mi kis Heddánk megvárta míg az apukája is megérkezett és csak utána született meg.- néztem rá mosolyogva.
- Tudta hogy neked is itt kell lenni. - kuncogott Lili.
Majd csináltam sok sok képet Vic is bejött megnézte és amikor már láttam hogy egyre nagyobbakat és laposakat pislog elvettem Heddát majd hagytam hogy pihenjen Lili. Így a karomba fogtam a kislányunk és leültem vele.
- Nagyon jól áll a kezedben. - nézet rám Vic.
- Köszi. - mosolyogtam. Majd később jött egy nővér aki elvitte Heddát és a kiságyba fektette én pedig ki is tettem a hírt Instagramra.danielricciardo,charlesleclerc, charlottesiiene...és további 5.345667 személy kedvelte.
maxverstappen1: Üdv mindenkinek. A nevem Hedda-Jane Verstappen. Anyukám és én is jól vagyunk. ❤️
Büszke vagyok rád kicsim! ❤️❤️❤️
Megjelölve: @lilikovacs ❤️
• Megjegyzések, hozzászólások kikapcsolva. •
YOU ARE READING
Deja vu
FanfictionMax Verstappen feltörekvő F2-es fiatal versenyző. Barátja egy magyar úgy szintén autóversenyző lány Kovács Lili nagyon jó kapcsolatot ápolnak az együtt töltött idő alatt hamar át alakul szerelemmé a kettőjük közt levő kapcsolat majd Max bekerül a F1...