37. Rész

588 29 0
                                    

Max szemszöge

Este érkeztem meg a Maldív-szigetekre. Izgatottan szálltam le majd ültem be a taxiba. És indultam el Lili szállás helyére. 15 perc autó út után megérkeztem egy gyönyörű apartman előtt szálltam ki. Majd a bőröndömet magam után húzva indultam a bejárati ajtóhoz. Ki fújtam a benn tartott levegőm majd csengettem.

Lili szemszöge

Este a strand után feljöttem és egy zuhany után pizsibe ültem le a kanapéra filmet nézni. Épp hogy elindult a film mikor csengettek. El se tudtam képzelni ki lehet az. Az ajtóhoz léptem majd kinyitottam. A szemem szinte tányér nagyságú lett mikor megláttam ki áll az ajtóba.
- Max? Te mit keressel itt? -néztem a hollandra.
- Mindenre emlékszem Lili! - nézett rám remény teli szemekkel.
- Istenem Max!!! - azonnal el sírtam magam majd a karjaiba vetettem magam.
- Annyira hiányoztál! - suttogtam a fülébe.
- Te is nekem kicsim! Sajnálom hogy nem emlékeztem rád! - nézett a szemembe majd lágyan össze érintette ajkainkat. Belőlem egy jól eső sóhaj szökött fel majd mikor elváltunk könnyes szemekkel nézett le rám és csókolta le az én könnyeimet az arcomról.
- Gyere. - húztam be magam után,
Lepakolt majd leültünk a kanapéra,
- Mesélj el mindent hogy jött vissza az emlékezeted? - fontam össze ujjainkat.
- Egy baráti össze jövetelen voltunk és valamit mondtam ami miatt Daniel behúzott egyet és egy pár percre elsötétült minden majd a mi közös emlékeink jöttek fel. - simogatta meg kéz fejem.
- Örülök hogy minden a régi! - dőltem a vállára.
- Örülök hogy vissza kaptalak Lili! - adott puszit a homlokomra majd az ölébe húzott én pedig a mellkasára hajtottam a fejem.
- Szeretlek Max! - ásitottam.
- Én is szeretlek kicsim! - majd bele puszilt a hajamba engem pedig elnyomott az álom.
Reggel a szobába ébredtem Maxxel az oldalamon. Mosolyogva fordultam az alvó holland felé majd szemeimmel körbe térképeztem arca minden pontját.
- Miért bámulsz? - mosolygott csukott szemmel.
- Jezusom Max! A szívbajt hozod rám! Azt hittem alszol! Egyébként nem bánultalak. - dőltem a hátamra,
- Persze persze! - nevetett majd magára húzott és egy reggeli csókba részesített.
- Mit szólnál ahhoz hogy rakjunk ki képet a srácoknak? - mosolygott.
- Benne vagyok. - majd megcsináltuk a képet és posztoltuk mind a ketten.

danielricciardo,charlesleclerc,landonorris

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

danielricciardo,charlesleclerc,landonorris... és további 5.345267 személy kedvelte.
maxverstappen1: Minden reggel így akarok ébredni! ❤️
Megjelölve: @lilikovacs ❤️
@danielricciardo: Ezaz!! 😍
@charlesleclerc: Ideje volt már!
@landonorris: A paddock legszebb párja újra együtt! 🥹

maxverstappen1: Minden reggel így akarok ébredni! ❤️ Megjelölve: @lilikovacs ❤️@danielricciardo: Ezaz!! 😍@charlesleclerc: Ideje volt már! @landonorris: A paddock legszebb párja újra együtt! 🥹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

charlottesiiene,izahernandez, benjaminkovacs.. és további 5.234156 személy kedvelte.
lilikovacs: Sosem lehetek neked elég hálás! ❤️
Megjelölve: @maxverstappen1
@charlottesiiene: Istenem de cukik 🥺
@izahernandez: Újra együtt az álom pár! ❤️
@benjaminkovacs: Végre!

Deja vu    Where stories live. Discover now