16. BÖLÜM

468 56 39
                                    

-----------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------------------------------------------------------

~NAZ'DAN~

Hazırlanmış bir şekilde kaldırımın kenarında Ufuk kişisini bekliyordum.

Gerginlikle elbisemin kenarlarıyla oynamaya başladım. Umarım bugün kazasız belasız biterdi.
Kaldırımın üzerindeki taşları topuklu ayakkabımın ucuyla ittirirken önümde bir araba durdu.
Camı açık olan arabadan gövdesini dışarıya doğru çıkardı Ufuk. "Güzelliğinden gözlerim kamaştığı için neredeyse çöp konteynerine çarpıyordum."

Zevzekliğine gözlerimi devirdim.
"On beş dakikadır seni bekliyorum." dedim sitem edercesine.

Arabadan inip havalı olduğunu düşündüğü bir şekilde gözlüklerini gözünden çıkarıp gömleğinin arasına koydu. "Hep siz mi bekleteceksiniz? Biraz da biz bekletelim."

"Ben kimseyi bekletmem."

"Mars'ta falan mı?"
Bir adım atıp elimdeki çantayla vuracakken çevik bir hareketle geriye kaçtı. "Ne yapıyorsun kızım ulu orta? Umarım bu vahşiliğini anamın yanında da göstermezsin."

"Sus da gidelim hadi."
Benden önce davranarak kapımı açtı. "Buyurun sevgili hanım."
Kusarmış gibi yapıp "Iy o ne be?" dedim. Eliyle kafamı bastırarak arabaya soktu. "Oha hayvan mısın?"

"Ne ya? Binmene yardımcı oldum işte."

"Sen mümkünse bana yardımcı olma. Zaten ne olduysa senin yardımlarından oldu." Kapımı kapatıp kendi tarafına geçti.
Beni takmadan gaza basıp yola koyuldu. "Bak şimdi kendim hakkında bilgiler vereceğim sana tamam mı? Fire vermeyelim."

Dudaklarımı büzüp onayladım.
"Benim hakkımda bilmen gereken ilk şey köpeklere olan aşkım. Paşa adında da bir köpeğim var hatta unutma sakın." Biraz durup devam etti.

"Hastanelik olana kadar içli köfte, çiğ köfte, lahmacun, sarma ve kısır yiyebilirim."

"Kısır mı?"

"Evet bayılırım. Yapabiliyor musun?"

"Daha önce yapmadım hiç."

"Öğretirim bir ara." Bir yorum yapmadan yolu izlemeye başladım.

"22 yaşındayım. Bilgisayar mühendisliği okuyorum son senem.
Futbolda baya iyiyimdir ayıptır söylemesi." Biraz soluklanıp kaldığı yerden devam etti.

"Ondan sonra bir abim var Cihan. Altını üstüne getirdiğin kulübün sahibi. Kendisi benim kadar olamasa da yakışıklıdır genler sağ olsun."

AFŞİN |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin