"Karşınızda İSİMİSİZ" Karan duyduğu isimle ringe baktı.Bu defa izleme sırası ondaydı.Altayın bedenini süzdü.Sırtına bakılınca anlaşılıyordu zaten iyi boksör olduğu.Sırtı yara izleriyle doluydu.Hepsi bıçak iziydi. Altayın duruşuna baktı.Özel bir pozisyonda durmamıştı.Rakibi Altay gibi kaslıydı,ancak attığı yumruk uzaktan ne kadar zayıf olduğunu gösteriyordu.
"Bence evde kalmalıydık." Özcan ürkek bakışlarla etrafa bakıyordu.Herkes İSİMSİZ diye bağırıyordu.
"Sana gelmemeni söylemiştim." Özcanın saçlarını karıştırdı.
"Yeni iş yerini merak ettim."
"Devlet işi sanki anasını satayım." Ringe döndü.Altayın rakibi sürekli gerçek boksta yasaklanan teknikleri uyguluyordu.Altayın bu pekte umrunda değildi.Maçın bitmesine 10 saniye kala hakem bağırdı. "NAKAVT!"
"Bitti sonunda." Özcan hemen ayağa kalkmıştı.
"Sen arabaya geç,ben bir Yavuz efendiyle tanışıp gelicem." Arabasının anahtarını Özcana uzatıp yukarıda oturan Yavuzun yanına gitti.
"Hoş geldin Karan." Yavuz ayağa kalkıp elini uzattı.
"Hoş buldum." Karan ona uzatılan ele bakıp sandalyeye oturdu.Yavuz sırıtıp tekrar yerine oturmuştu.Yavuzun sırıtışı sahte olsada,onları izleyen Altay Karanın bu hareketini sevmişti.
"Şimdi Karan efendi,seni aldığımı duyan herkes senle maça çıkmak istiyor.Açıkcası bu kadar popüler olduğunu bilmiyordum" Viskisini yudumladı.
"Yarın için maç ayarlarsın o zaman." Yavuzun yüzünde memnun ve şaşkın bir ifade belirdi.Bu kadar kolay kabul etmesini belli ki o da beklemiyordu.
"Hay hay" Viskisini masaya bıraktığında,Karan çoktan merdivenlerle aşağıya inmişti.Karşısında Altayı görünce yanından geçip gitmek istedi.Lakin Altay konuşunca durdu.
"Ne düşündün?" Karan duyduğu soruyla kaşlarını çattı. "Maçımla ilgili."
"İsmini çok duydum İSİMSİZ.Lakin bu gün izlediğim maç değildi,oynuyordun sadece." Karanın ciddi ifadeyle konuşması Altayın hoşuna gitmişti.Rakibi Altay için zayıftı ve Karan bunu farketmişti.
"Artık burdasın.Gerçek maçları göreceksin.Bu arada ismim Altay." Karan gülümsedi.
"Bana farketmez.Ha İSİMSİZ,ha Altay.Babacık benim tercihim." Gülümsemesi bu defa farklıydı.Bu gülümsemesi samimi ve içtendi.Adamın kalbini ısıtacak türden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt
ActionRing'te karşılaştılar...Kazanmak için çıktığı ring'te aşık olarak kaybetti. Altay ve Karanın hikayesi. 12.25.2023