Smut bölümü olduğu için Karandan dinleyin istedim
Kapıyı açıp beni içeri soktu.Kapıyı kapatınca belimden tutup kendine çekti.Beni kendisine bastırdığı için inlemelerimi tutamıyordum.Aynı zamanda arkaya doğru ilerliyorduk.Sonunda odasına girince gömleğini çıkarttı.Omuzlarımdan itip beni yatağa attı.Gömleğimi çıkartıp boynumu dişleri arasına aldı.
"Ahmh...Y-yavaş mh.." Siktir..
Eliyle göğüs uçlarımla oynuyordu ve göğsüm benim en zayıf noktamdı.Boynumu kızarttığından emin olup elini aletime attı.Yutkundum.Utanmıştım ve o sadece yüzümü izliyordu.Galiba utanmam hoşuna gidiyordu.Pantalonlarımızı çıkarttığımızda sadece boxerla kalmıştık.Dudağımın kenarındaki yarayı emmeye başladığında acı ve zevk karışımı duygu yaşamıştım.
"B-babacık ah.." Durması gerektiğini anlamıştı.Boxerını çıkarttığında kalkmış aletini gördüm.Siktir..Bu evde kaygınlaştırıcı olmadığına o kadar emindim ki...Yutkunarak ona baktım.Şu an yapacağım şeyi asla birine yapmamıştım.Onun aletini ağzıma alıp emmeye başladım.İnliyordu ve galiba hoşuna gitmiş olucak ki saçlarımdan tutup tüm aletini ağzıma sokmaya çalışıyordu.İkimizde erkektik ve bu yüzden zevk noktalarını iyi biliyordum.
"Çok mh..iyisin Karan mmh" Boşalmasına az kalmıştı.Bu yüzden aletini ağzımdan çıkardı. "Ağzın iyiydi bebeğim,ama ben deliğini daha çok tercih ediyorum." Siktir...Sırtım yatakla buluştuğunda boxerımı çıkarttı.Bacaklarımı ayırıp parmaklarını deliğime yolladı.Üç parmak birden girilmezdi ama oraya...
"Ah!Ç-çok mhhh acı-acıyor" Biraz daha parmaklarıyla kendisine yer açtığında derine inip zevk noktamı bulmuştu. "O-orası mh..ah ora-" Parmaklarını çıkarttığında nefes nefese kalmıştım.Bacaklarımı kaldırıp aletini deliğimin etrafına sürttü. "ha...ah mh.." Bana bakıp daha sonra aletini içime soktu. "Siktir!Ç-çok acıyor Altay!" Aletinin devamını soktuğunda çığlık çığlığa kalmıştım.Hareket etmiyordu...
"Bir daha söyle"
"N-neyi?" Gözlerimden akan yaşlarla ona baktım.
"İsmimi"
"A-Altay lütfen..ha-hareket et" Yalvardığımda küfür savurup hareket etmeye başladı.
"Siktir mh...çok darsın..deliricem" İlkimdi lan!Zevk noktama doğru vuruşlarını yapınca ikimizde beraber inlemiştik.Tek gecede 4 defa içime boşalmıştı...Birde bunları yaparken kaygınlaştırıcı yoktu...Yoruldum yazar sen devam et şimdi.
ÖHÖM
Sabah Karan uyandığında kalçalarındaki ağrıda onunla beraber uyanmıştı.
"Hayır,neden hemen altta olmayı kabul ettim ki?" Kendi kendine konuşurken yanında uyuyan bedene baktı.Bu bedene karşı üstte olması zaten imkansızdı.Gözleri Altayın belindeki bıçak izlerine kaydı.Onu ringte izlemeye gittiğinde görmüştü bunları.Yavaşca gördüğü her ize dudaklarını bastırdı.Altay belindeki dokunuşları his edip uyanmıştı.Yüzünü Karana çevirince gülümsemeyle ona baktı.
"Beni acımdan öptün ya...Seni bırakırsam, bu öptüğün yerler hepsi yeniden kanasın" Karan gülümsedi.Kimsenin kimseyi bıraktığı yok.Ama herkesin bıraktığı tek şey vardı.Ardındaki geçmişleri....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt
AksiRing'te karşılaştılar...Kazanmak için çıktığı ring'te aşık olarak kaybetti. Altay ve Karanın hikayesi. 12.25.2023