MAÇ

1.1K 55 1
                                    

 Hakem fiti çalınca maç başlamıştı.İlk hamle Bahadırdan gelmişti.Bükük koluyla Karana aşağıdan yukarıya doğru yumruk atmıştı.Buna aparkat denirdi.İlk hamle olmasına rağmen bu güçlü bir teknikti.Karanın burnu kanayınca diğer hamleyi kendisi yapmıştı.Direkt vuruş yaparak Bahadıra düz yumruk atmıştı.Karanın yumruğu daha acı vericiydi.Bahadırın kafası sola düşünce Karan hemen sağ kroşe yaptı.Aldığı darbe Bahadırın yere yığılmasına sebep olmuştu.Ona ayağa kalkma şansı verdi Karan.Adil oynayacaktı.

 "Ne yapıyor bu!Neden üzerine çullanmıyor?" Yavuz sinirle ayağa kalkmıştı.

 "Adil oynuyor." 

 "Çıldırmışsınız siz!"

 Bahadır ayağa kalkıp Karana ilk sağ,sonra soldan yumruk atmak istedi.Lakin Karan her ikisindende kaçmayı başarmış ve eğilerek Bahadırın karnına doğru bir kaç yumruk atmıştı.Bahadır sendeleyerek geri gitmiş ve halata tutunmuştu.Yumruklarını sıkıp Karanın üzerine atladı.Gücü az ola bilirdi,ancak ağır biriydi.Bu yüzden Karan yere yığılmıştı.Bahadırın yumruklarından korunmak için ellerini yüzünün önüne tuttu.Altay hemen ayağa kalktı.

 "Geber lan!Geber!" Bahadır bağırarak vurmaya devam ediyordu.

 "Sikik herif!" Karanın karnının üzerine oturduğu için onun nefesini kesiyordu.

 "Neşetin selamını getirdim sana piç!" Karan bunu duyunca kaşlarını çattı.Ve aniden karın boşluğuna saplanan bıçakla şaşırdı.Bahadır onun üzerinden kalkrığında hakem yerde yatan Karana baktı.Bahadırın kolundan tutup bağırdı. 

 "NAKAVT!Kazanan BAHADIR!"  Altay hemen ringe koşup yerde kanlar içinde yatan bedene baktı.

 "LAN!" Karanın yanına gelip kafasını dizleri üzerine koydu. "Ambulans çağır Yavuz!" Yavuz hemen kafasıyla onu onayladı. "Dayan.Dayan lütfen,yalvarırım." Eli Karanın yüzünde geziniyor ve kanayan yarayı bastırmaya çalışıyordu. "Öldürücem onu!"

 "D-dinle" Karan zorda olsa konuşmaya çalışıyordu.

 "Yorma kendini lütfen.Ambulans gelicek şimdi.Yavuz çabuk!"

 "S-söy-söylemem gerek bi-bir şey var." Terler içindeydi.Gözleri kapanıyordu.

 "Karan,kapatma gözlerini.Yalvarırım!"

 "S-seni.." Altay kapanmak üzre olan gözlere baktı. "S-seni se-seviyorum." Aniden kapanan gözlerle tüm dünyası karardı Altayın.

 "Ha-hayır!Aç gözünü!Karan!Karan aç gözünü!" Maalesef o gözler açılmadı.

NakavtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin