Bazıları

1K 46 1
                                    

 Sonunda hastane yemekleri ve hastane kokusundan kurtulmuştu.Altay ikisi için evine yeni bir yatak almıştı.Belli ki bundan sonra beraber uyuyacaklardı.Karanın kıyafetlerini dolaba asmış,ardından mutfağa yemek yapmak için ilerledi.

 "Yemek istediğin özel bir şey var mı?" Altay arkasında dikilen çocuğa sordu.

 "Evet." 

 "Ne istiyorsun?Söyle bana." Karan Altaya yaklaşıp elini onun erkekliğine attı.

 "Bunu istiyorum." Altay yutkundu.Sertleşmişti ve şu an bunu yapmak istese bile kendini tutmalıydı.

 "Yaralısın."

 "İstiyorum." Altayın pantalonunun fermuarını açıp boxerla birlikte aşağı indirdi.Aletine her dokunduğunda sızladığını hissediyordu.Dizlerini yere koyup aletini ağzına aldı.İştahla emmeye başladı.

 "Mmh.." Özlemişti.Karanın her dokunuşunu.Sıcacık ağıza boşalmamak için zor tutuyordu kendini.Ama en sonda dayanamayıp boşalmıştı.Karan spermleri yutup ayağa kalktı. "Özür dilerim,kendimi tutamadım."

 "Çok doydum ben.Hemde çok." Gülümseyip mutfakan çıktı.Altayı ardında şaşkın halde bıraktı.

"Ç-çocuk oynama benle" Sesini kızgın tutmaya çalışıyordu.İçeriden ses gelmeyince derin bir nefes alıp yemek yapmaya devam etti.


Karnına yediği bilmem kaçıncı tekmeydi.Yere yığılmış acı içinde kıvranıyordu.Sonunu hep acılar içinde hayal etmişti.Ancak bu kadarını o bile düşünmemişti.Yaptıklarının cezasını çektiğini o da biliyordu.

"Söyle,nasıl ölmek istersin?Ya da şöyle sorayım,Altay mı öldürsün seni yoksa ben mi?"

Yavuz bir kaç tekme daha atıp Bahadırı yerden kaldırdı.Kanepeye fırlatıp eline bıçağı aldı.

"Ge-gebert beni." Yutkunduğunda canı daha çok yandı. "Kimin ö-öldürdüğü fa-fark etmez."

"Neşet babanı hapise göndermem gerek.Çok ayağıma dolaşıyor." Yavuz bıçağı masaya sapladı.

"N-ne istiyorsun?"

Yavuzun dudağının kenarı kıvrıldı.Bazıları için son-yeni bir hayat değildir.




NakavtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin