KURTARICI

3.9K 122 2
                                    


 "Ya bırak beni!Biri yardım etsin!" Sokakta duyduğu seslerle sigarasını yere attı.Hızlı adımlarla kadının bağırdığı otoparka ilerledi.Kumral bir erkek sarışın kadının kolundan tutup zorla arabaya bindirmeye çalışıyordu.

 "Selin, bin şu arabaya beni deli etme!" Kumral bağırınca Altay araya girdi.

 "Hop yavaş.Sen kime deliriyorsun aslan parçası bir sakin" Altay kadının kolunu adamdan kurtarıp arkasına aldı.Ona bakan siyah gözlere baktı.

 "Bak bilader.Seni ilgilendiren mevzu yok.Hadi bas git elimden kaza çıkacak." Genç adam kadının kolunu tutmak istediğinde Altay bu defa da önünü kesti.

 "Bak çocuk,sabrımı sınama benim.Bas git." Yumruklarını sıkmıştı.İyice gerilmişti.Önündeki gencin ondan geri kalır yanı yoktu.

 "Onu koruma.Heleki benden hiç koruma!" Sesi yükselince Altay bir adım atıp öne çıktı.

 "Ne hesabın varsa sonra görersin çocuk.Benim gözümün önünde yapamazsın bir şey."  Sesini yükseltmemişti lakin kararlılığı belliydi.Genç aldığı cevapla alayla güldü.

 "Tamam,oyna sen kahramancılığını." Genç daha sonra sarışına baktı. "Yarın gün doğduğunda yine bana geliceksin ya" Adam lafını tamamlamadan kadın yalvaran gözlerle ona baktı.

 "Karan yalvarırım-" Sarışın saklandığı yerden çıktı.

 "Yarın geldiğinde bir sürtük olduğunu tamamen kabul edicem."

Karan arabasına binip sokaktan çıktı.Altay giden arabanın arkasından bakıp daha sonra ona teşekkür eden kadına döndü.

 "Ben çok teşekkür ederim,o aslında iyi biri lakin bu gün pek iyi gün geçirmedi" Kadın tek nefese konuştuğunda Altay anlayışla kafasını salladı.

 "Polise bildir durumu.İyi biri mi,kötü biri mi bilmem.Sana zarar vermesine izn verme"

Altay kadını bir taksiye bindirip ardından sigarasını yeniden yaktı.Bu gece sakince böyle bitmişti.

NakavtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin