Özcan bir yer bulup oturmuş,bahis yapan kişileri izliyordu.Karana yapılan bahisler daha çoktu.Arkasında oturan iki kişinin konuşmasını duydu.
"Karan Yavuza gelmiş diye Neşet çıldırmış.Duydum ki,Karanın rakibi Neşetin takımından." Adam bunu söyleyince diğeri şaşırmıştı.
"Karana yatırıyoruz o zaman bahisleri" Duydukları Özcanı korkutmuştu.Hemen kalabalıkları geçip etrafına baktı.Soyunma odasını arıyordu.Biraz daha etrafa bakarken kaslı birine çarptı.Kafasını kaldırıp baktığında bu adamı önceden gördüğünü hatırlamıştı.
"Siz..ben özür dilerim" Özcan şaşırmış bir şekilde Altaya bakıyordu.
"Sorun değil"
"Karan hangi odada biliyor musunuz?"
"Ne yapacaksın Karanı?"
"A-arkadaşıyım"
"Gel peşimden" Altayı takip etmişti.
"Özcan?" Karan Özcana,daha sonra ardından içeri giren Altaya baktı. "Ne işin var burda?"
"Bu maçı iptal et." Karan kaşlarını çattı.
"Ne diyorsun sen?"
"Neşetin adamıyla rakip olmuşsun.Duydum onları.O ringten sağ çıkmaman için yaptı bunu Karan.Yalvarırım ne olur maça çıkma" Karanın kolundan tutup yalvarır gibi konuşmuştu.Onun Karana dokunması Altayın yumruklarını sıkmasına sebep olmuştu.
"Sakin ol.Eğer o maça çıkmazsam o heriften asla kurtulamayız." Özcanın elini tuttu. "Bana bir şey olmayacak tamam mı?" Karanın böyle konuşması Altayı şaşırtmıştı.Kendisine aslan kesilen çocuk karşısındaki çocukla kedi gibi konuşuyordu.Altay daha fazla dayanamayıp odadan çıktı.Kapıyı sert bir şekilde kapattığı için Karan ardından bakmıştı.Yavuzun odasına doğru yürüdü.Evet Yavuz şerefsizdi,ancak bu kadarını o bile tahmin edemezdi.
"Neşet itinden haberin var dimi?"
"Ne Neşeti?Ne oluyor?"
"Bu çocuk yeni geldi takıma!1 Haftası dolmadan maça çıkardın Yavuz!"
"Ee?Sana ne bundan?" Altay yumruklarını sıktı. "Ha sen o ringte ölür diye korkuyorsun..." Yavuz sanki biliyormuş gibi parmaklarını şıklattı. "Merak etme Altaycım,Karan seninle ringe çıkacak kadar uzun süre yaşıyacak.Bana sadece birazcık hırpalanması gerekiyor o kadar."
"Eğer Karan bu gün nakavt olursa,heleki ayağa kalkamazsa...Seni o ringe gömerim Yavuz." Kendisini suçlu hissediyordu.Her ne kadar kabul etmek istemesede Bahadır için Karanı yem olarak kullanmıştılar.
"Bahadıra rağmen mi Altay?"
"Değil Bahadır,yedi sülalesi gelse umrumda olmaz." Altay son sözünü söyleyip odadan çıktı.O çıktığında maç çoktan başlamıştı.Ringe baktığında gördüğü manzara hiç hoş değildi.Karan rakibinin altında kıvranırken adamın elinde bıçak vardı.
Böyle yerde kesilmez dimi?kssdkljflsjf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt
ActionRing'te karşılaştılar...Kazanmak için çıktığı ring'te aşık olarak kaybetti. Altay ve Karanın hikayesi. 12.25.2023