Öğlen olmuştu ve Özcan hala Karana ulaşamıyordu.Onu merak ettiği için mekana gelmişti,lakin burdada yoktu.Mekandan çıkacakken Yavuzun ona seslenmesiyle durmuştu.
"Naber çıtır?" Özcan kaşlarını çattı.Ne diyordu bu herif.
"Karan için geldim.Ve şimdide gidiyorum." Yavuz önüne geçti.
"Ama Karan burda değil,bence şu an Altayla birlikte."
"T-tamam o zaman.İyi günler." Yine gitmek isterken tekrar önü kesildi.
"Ya çıtır,sende ne meraklıymışsın kaçıp gitmeye.Hadi gel beraber Karana gidelim" Yani Altayın evine..Tamam Altayın evine gitmek okeydide,bu herifle gitmek...
"Ben kendim giderim."
"Aynı yolu gidicez,ben bırakırım işte"
"Sizinle aynı arabaya binemem ben" Yavuz kaşlarını çattı.
"Nedenmiş o?"
"Beni sözlü taciz ediyorsunuz.Baş başa kalırsak,kim bilir neler yaparsınız" Yavuz Özcanın ciddi konuşması üzere kahkaha attı.
"Sana çıtır demem,sözlü taciz mi sayılıyor?Allah Allah" Bu çocuk Yavuz için baya eğlenceliydi.
Altay kahvaltı hazırlarken Karan onu izliyordu.Dün ve bu gün yaşadığı mutlulukları hiçbir şeyle tarif edemezdi.Altay çocuğun ona bakarak daldığını görmüştü.
"Ne düşünüyorsun kara kara?" Duyduğu sesle irkildi.
"Seni duşünüyordum"
"Yanındayım ya.Niye düşünüyorsun?"
"Bilmem.Düşüncelerimde daha uslu bir babacıksın" Altay güldü.Dün gece bu çocuğa karşı sert davrandığını o da biliyordu.
"Hadi in aşağı ekmek al.Her işi ben yapıcak değilim" Karan kafasını sallayıp ayağa kalktı.Ayakkabılarını giyip aşağı indi.Market çokta uzakta değildi.Bu yüzden yürüyerek gitti.Kendine sigara,ekmek ve bir kaç şey daha alıp çıktı.Sokağın ilerisinde ona bakan bedeni görünce durdu.Maçta gördüğü kişi hayal değildi.Bahadır Karanın yanına gelip karşısında dikilmişti.
"İyi görünüyorsun" Alayla konuşması Karanı germişti.
"Ne istiyorsun lan?"
"Maça çıkacağım herifi bir ziyaret edeğim dedim.Özlemedin mi beni?En son canıma okuyordun" Kinli piç.
"Doymamışsın galiba.Baksana götün yetmiş bir daha çıkmışsın karşıma" Karan ona bakarak gülmeye başladı.
"Gül sen gül.Son gülen daha iyi güler." Bakıcaz.Kim iyi gülüyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt
ActionRing'te karşılaştılar...Kazanmak için çıktığı ring'te aşık olarak kaybetti. Altay ve Karanın hikayesi. 12.25.2023