KADER

1.2K 55 1
                                    

 Maç günü gelmişti.Altayın içini büyük bir endişe kaplamıştı.Bu olay onu çok geriyordu.Karana kızgın olduğu için aramalarına cevap vermemişti.Ama şimdi onu durdurmak,maçı iptal ettirmek istiyordu.

 "Bahadır şerefsizin teki Yavuz!Hala geç değil,maçı iptal edebiliriz!"

 "Delirdin mi lan sen?!Herkes toplanmış,dışarısı adam kaynıyor!Maçı iptal edersem,burdan çıka biliceğimizi mi sanıyorsun?" Bu maç şu an tüm hayatlardan önemliydi.

 "Ona bir şey olursa...Bahadırı senin yanına gömerim!" Altay kapıyı çarpınca Yavuz derin bir nefes verdi.Altayı böyle görmek..Onu birisi için korkuyor görmek ona tuhaf geliyordu.Altay aşağı kata inip Karanın odasına girmişti.Karan onu görünce gülümsemişti.Lakin Altayın yüzünde hiçbir ifade yoktu.Onu böyle görmek yüzündeki gülümsemeyi silmişti.

 "Dün için özür dilerim,o kız,yani kızlar..Hepsi senden önceydi.Ben seni-" Seviyorum diyecekti.Lakin Altayın lafını kesmesi bunu duymamasını sağlamıştı.

 "Unut her şeyi.Kızdım sana evet.Ama kıskandım.Buna hakkım var dimi?Seni kıskanmaya,korumaya çalışmaya...Bunlara hakkım var dimi?" 

 "Var." Altay aldığı cevapla gülümsedi.

 "Eğer istersen,seni şimdi burdan çıkara bilirim.Hiçbir şey umrumda olmaz."

 "Biliyorum babacık.Ancak o maça çıkmam lazım.Sonuç her ne olursa olsun,o herifi yenmeni istiyorum.Sana yaptığı şey her neydise intikamını al istiyorum."

 "İçeceğim suya ilaç kattı." Karan duyduklarıyla kaşlarını çattı. "Halisünasiyon görmeğe başladım.Annemin hayalini gördüm.Delirtti beni.Ringte beni yumruklarıyla değil,ölen annemin hayaliyle yıktı." Karan yumruklarını sıktı.Bahadır hayatında görüp görebileceği en şerefsiz herifti.Altayın gözlerine baktığında o gözlerin dolduğunu fark etti.Sevdiği adamı ağlattığı için bunun hesabını soracaktı.Altay odadan çıkınca Bahadırla karşılaşmıştı.Yumruklarını sıkıp önünde dikilen bedene baktı.Sırıtıyordu piç.

 "Uzun zaman oldu İSİMSİZ." Altaydan cevap alamayınca konuşmaya devam etti. "Bebeğine bu gece iyi bakıcam.Asla merak etme." Altay onun yakasını kavrayınca Bahadırın yüzündeki gülümseme daha da büyüdü.

 "Bu defa seni öldürürüm."

 "Hayır.İlk ölen ben olamam.Daha sırama var."

 "Eğer o çocuğa bir şey olursa..Seni kendi ellerimle öldürücem." Yapardı.Belkide yapacaktı.Kader...

NakavtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin