"Yemek için teşekkürler babacık"
"Bir saat sonra ilaçlarını alman lazım.Unutma." Karan kafasıyla onu onaylayıp masadan kalktı.
"Duşa giriyorum ben."
"Bekle beni,sana yardım ederim." Altay onun peşinden gidip odaya girdi.Karan kıyafetlerini çıkarmaya başladığında çıplak kalan yerleri izlemeye başladı.Kendiside gömleğini çıkarıp yatağın üzerine attı.Duşa girip onun için suyu ayarladı.Sıcak su yarasına denk gelince yüzünü buruşturdu.Canı yanmıştı. "İyi misin?"
"İyiyim,merak etme."
Altay şampuanı eline döküp Karanın ıslak saçlarına yaymaya başladı.Her dokunuşunda çocuğun inlemesiyle kendisini zor tutuyordu. Altay eline sabunu aldığında Karan sırtını ona döndü.Avuçlarındaki köpüğü sırta iyice yaymaya başladı.Karan dudaklarını ısırdı.İnip kalkan göğsü ne kadar heyecanlı olduğunun kanıtıydı.Eli kalçalarına doğru inmeye başladı.Her dokunuşunda çocuğun bedeni alev alıyordu.Altay ona yaklaşınca çoçuğun sırtı göğsüne yapıştı.Aleti şu an ona değiyordu.
"Lütfen." Altay elini onun deliğinin üzerine getirip okşamaya başladı. "Lüfen babacık...Yapalım." İnleyen çocuğun boynuna dişlerini geçirdi.Karan kafasını geriye atıp gözlerini kapattı.Altay teni iyice morarttığına emin olup Karanı önündeki duvara doğru eğdi.
"Siktir." Eşofmanını çıkarınca Karan ellerini duvara koydu.Artık ikiside dayanamıyordu.Kalkmış aletini deliğe sokmadan önce geri çekilip dizlerini yere koydu.Karanın kalçalarını iyice ayırıp dilini sıcak deliğe yolladı.
"Ba-babacık.." Nefesi kesiliyor ve konuşmaya zorlanıyordu.Altay deliğini iyice yalayıp öpücükler kondurdu.Daha sonra ayağa kalkıp Karanın kulağına eğilip konuştu.
"Canın yanarsa durmamı söyle." Karan kafasıyla onu onaylayınca aletini sıcak deliğe soktu.
"Ahm..hı-hızlan" Altay sıcak deliğe vuruşlarını yaparken Karan zevkten inliyordu.Elini Karanın karnına atıp göğsünü sırtına yasladı.Kendiside Karanla beraber zevkten inlemeye başlamıştı..
Kendini kanapeye atıp gözlerini televizyona dikti.Az önce yaşadığı zevk dolu dakikaları düşününce sırıtmaya başladı.Hasta halini iyice kullanması gerektiğini düşündü.
"Niye sırıtıyorsun?" Altay ilaçlarını ona uzatıp kanepeye oturdu.
"Niye soruyorsun?"
"Çocuk sen hep böyle azgın mıydın?" Karan ilaçlarını içip bardağı yere bıraktı.Sırıtarak yanında oturan adama döndü.
"Galiba yeni öğrendim bende" Altay onun cevabıyla gülümsedi.
Son dakika haberi..Neşet baba lakabıyla bilinen Neşet Aktaş tutuklandı!Arabasında yüklü miktarda uyuşturucu ve silah bulundu.
İkiside şaşkınlıkla bir birine baktı.Galiba birileri oyunu çözmüş ve bitirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt
ActionRing'te karşılaştılar...Kazanmak için çıktığı ring'te aşık olarak kaybetti. Altay ve Karanın hikayesi. 12.25.2023