Aşkta kazanan ikili.Peki hangisi ringte nakavt olacaktı?Bahisciler toplanmıştı.İkisi içinde şu ana kadar aynı miktarda bahis oynanmıştı.
"Kaçsak mı?Hem dövüşmek zorunda kalmazsın" Özcan Karanın gergin olduğunu görüyordu.Kolay değildi..Onun gözlerine her baktığında kalbi titriyordu.O yüze nasıl vuracaktı?
"İyiyim ben" Yalandı.
Özcan kafasını anlayışla salladı.Ne demeliydi o da bilmiyordu.Bu durum tüm konuşulacak konuları kapatmıştı.Kapı açıldığında Karanın gözleri Altayı buldu.İşte şimdi kalbi rahatlamıştı.Onu bir kere görmek,tüm dünyanın Karanın olması demekti.
"Nasılsın çocuk?" Altay Karanın yanına gelince,Özcan izn isteyip dışarı çıktı.Karan kapı kapandığında Altaya sarıldı.
"Özür dilerim.Sana vuracağım tüm yumruklar için şimdiden özür dilerim." Beline dolanan kollarla gözlerini kapattı.Bir süre Altayın erkeksi kokusunu içine çekti.
"Bunu sen istedin çocuk.Bu yüzden kabul ettim.Eğer böyle yaparsan şimdi vazgeçerim" Karan kollarını sardığı bedenden ayrıldı.Haklıydı.Kendisi istemişti ve şimdi kabul etmek zorundaydı.Konuşmaya zorlandığı için kafasını salladı.Altay gülümseyip onun saçlarından öptü.
"Biliyor musun,her nakavt olduğumda kendime kızıyordum.Çünkü ben bu güne kadar yalnız rakiplerimin hileleri yüzünden nakavt oldum.Ancak bu gün ilk defa nakavt olmam umrumda değil.Çünkü sen benimle hilesiz,gerçek bir dövüş yapıcaksın.On yıldır ringte gerçek dövüşlere hasret kaldım.Beklememe değdi çocuk.Sana gerçekten çok teşekkür ederim." Altayın bu kadar içten konuşması Karanın bir kez daha kalbine dokunmuştu.Gerçekten ikiside olaylara farklı yerden bakıyorlardı.
Hakem konuşunca mekanda sessizlik oluştu. "Sol yanımda efsanelerin efsanesi İSİMSİZ" İşte şimdi başlıyordu. "Sağ yanımda rakiplerine acımayan KARAN" Tamamen yalandı.Bu güne kadar nakavt ettiği her kişiye acıyordu.Bahadır dışında.Alkışlar duyulduktan sonra karşı karşıya geldiler.Karan kısa bir süre Altayı izledi.Duruşu değişmişti.Onun gibi profesyonel bokscu duruşundaydı.Karan yumruklarını sıktı.İlk hareketi Altay yapmış ve Karanın yüzüne yumruk atmıştı.
Karan bir kaç adım geri sendelemişti.Kendini toparlayıp kollarını önünde tuttu.Bunu kendini koruma amaçlı yapmıştı.Altayın attığı sol kroşe yumruk yüzünden ikinci defa dengesini kaybetmiş ve sağa doğru sendelemişti.Altayın ona bu denli sert davranmasının sebebi Karanın karşılık vermemesiydi.Karan henüz kendine gelememişken Altay son hamlesini yaptı.360 derece dönerek karşısındakı bedenin boynuna doğru vuruş yaptı.Karan aldığı güçlü darbeyle yere yığıldı.Bu teknik gerçek boksta yasak olan bir kuraldı.Lakin sokak dövüşlerinde yasak diye bir şey yoktu.
Karan üzümlü kekimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt
ActionRing'te karşılaştılar...Kazanmak için çıktığı ring'te aşık olarak kaybetti. Altay ve Karanın hikayesi. 12.25.2023