RÜYA

1.1K 52 3
                                    

 Karşısındaki herif sürekli sırıtıyordu.Altay şu an o suratı dağıtmak istiyordu.Bahadır ona yumruk atmak isterken,Altay eğilip onun karnına yumruklarını geçirdi.Bahadır bir kaç adım geri sendeledi.Yüzündeki gülümseme silinmişti.

 "Gel lan!Gel amına koduğumun piçi!" Altay Bahadırın üzerine atlayıp onu yere serdi.Yumruklarını geçirmeye başladı. "Ona yaptığını yap lan!Yap sikik herif!Ona yaptığını yap!" Bahadır her ne kadar korunmak için yüzüne eliğle kapatsada bu yumruklardan kaçınamamıştı.Hatırladı.Karanı altına böyle almış ve bıçağı saplamıştı.


 Yine aynı şey oluyordu.Babası içmiş ve annesini dövüyordu.Okuldan her geldiğinde bu görüntüyle karşı karşıya geliyordu.Hiçbir şey yapamıyordu. "Geldi sürtük!" Sürtük..Bir babanın evladına takıcağı en son lakaptı. "Lütfen oğluma bir şey yapma.Yalvarırım." Kadın kocasının ayaklarına kapanmıştı. "Para ver lan bana!" Kocası onu geri itip çocuğun üzerine yürümüştü. "Oğlum!Kaç!" Annesinin çığlıklarını duyuyordu. "Seni sikik orospu!" Yüzüne yediği tokatla yere düştü.Alışmıştı artık,canı yalnız annesinin moraran yüzüne bakınca acıyordu.Yediği tekmeler yüzünden bayılıcak duruma geldiğinde babası evden çıkmıştı.Annesi onu yatağına yatırmıştı. "A-anne.O-o yine gelicek." Alışmak korkmamak değildi maalesef. "Uyu oğlum.Sakın uyanma.Gözlerini kapa ve uyu.Ne olursa olsun açma.Duydun mu Karan?" Karan ağlayan kadına baktı. "Tamam anne.Ben uyanmıycam." Gözlerini sıkıca kapattı.

 "Doktor!Koşun!Hastanın kalbi durdu!" Özcan duyduğu sesle uykudan uyandı.Karanın odasına giren hemşireleri görünce hemen odaya girdi.

 "Ne oluyor!" Hemşireler onun önünü kesmişti.

 "Lütfen dışarıda bekleyin!" 

 "Şok cihazını hazırlayın hemen!" İçeri giren doktora baktı Özcan.Daha dün konuştukları geldi aklına.Ne yani,Karan gidiyor muydu?

NakavtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin