ALIŞMAK

1.5K 82 2
                                    

 Mutlu olmaya bu kadar çabuk alışılır mıydı? İkisi gayet çabuk alışmıştı.Sorarsanız eğer,bu durumdan hiç şikayetçi değildiler.

 "Kaçıncı katta yaşıyorsun babacık?" Karan camdan apartmana baktı.Sakin ve güzel mahalleydi.

 "Üçüncü kat,sağ kapı." Karan duyduklarıyla gülümsedi.

 "İyi o zaman.Bir ara gelip kaçırırım seni"

 "Daha kahve içmeye gelmiyorsun,ne kaçırması" Karan onu evine bırakıp gideceğini söylemişti.Altay bir kahve içer diye düşünmüştü oysa ki...Karan ona trip atan adama bakıp konuşmak isterken telefonu çalmıştı.

 "Efendim Özcan"

Bu isim Altayın sinirlenmesine yetiyordu.

 "Sen gidebilirsin ,bende yoldayım zaten.Teşekkür ederim" Telefonunu kapatıp cebine koydu.Ardından ona kızgın bakan gözlere baktı.

 "O çocuğun sana olan hislerinin farkındasın dimi velet?"  Altayın yumruklarını sıktığını görebiliyordu.Soruya cevap veremeyince Altay sinirine hakim olamamıştı. "Siktir" Arabadan inince Karanda peşinden indi.Apartmana yürüyen adamı kolundan tutup durdurdu.

 "Bak gerçekten anlata bili-"

 "Neyi anlatıyorsun lan sen?" Kolunu çekti. "Kahve içmeye davet ediyorum gelmiyorsun.Neden?!Çünkü evinde seni zaten bekleyen biri var?!"

 "Aramızda öyle bir şey yok" 

 "Onun sana olan hislerini biliyorsun lan sen!Nasıl hala sana yakın olabiliyor?!İlgisi hoşuna mı gidiyor?" Karan kaşlarını çattı.

 "Ne saçmalıyorsun sen?" Altay alayla güldü.

 "Bak çocuk.Ben asla ama asla!Birine duygularını itiraf edecek biri değilim.Sana bunu yapmışken beni pişman etme.Sabrımı ikide bir zorluyorsun ya...bak işte yapma onu." Karan gözlerini kapatıp derin bir nefes verdi.

 "Eyvallah.Sen itiraf ettin tamam.Ama bende acımdan öpen birine şerefsizlik yapmam.Özcan kaç yıldır benim yanımda.Eğer bir şey olsaydı şimdiye olurdu zaten.Kahve içmeye gelmiyorum çünkü en son nakavt oldum ya.Karnımdaki morluklar acıyor.Gidip ilaç sürmek istedim." Karanın gözlerindeki kırgınlık Altayın canını yakmıştı. "İyi geceler" Arabanın kapısını açmak istediğinde Altay omzundan tutup onu kendine çevirdi.

 "Tamam velet.İlişkiye girer girmez beni kıskandırıp ağzıma sıçtın ya.Alacağın olsun" Yabancı duygulara alışmak zordu her ikisi için..Lakin beraber oldukları müddetçe her şeye alışa bilirlerdi.

NakavtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin