Bölüm 1

5.8K 274 175
                                    

Ship: İki kişiyi birbirine yakıştırmak anlamına geliyor. Shiplediğiniz kişilerin bir 'aşk' ilişkileri olması gerekmez.

Shipper: İstediği karakterleri birbiriyle shipleyen kişiye denir.

Alden ve Juliet'in resmini sonunda tamamlayabildim.

Resim yeteneğim hiç yok ama aylarımı harcayarak sonunda bu güzel şaheseri ortaya çıkarabilmiştim.

Bir romanın karakterleri olan bu ikili, çizdiğim resimde mükemmel bir uyum içerisindeler.

Onların birbirine aşkla bakan gözlerini görebilmek yeterince tatmin edici!

Alden ve Juliet, kesinlikle birbirleri için yaratılmışlar.

Ama ne yazık ki içinde bulundukları romanın yazarı böyle düşünmüyor!!

Gidip Juliet'i bir kahraman bozuntusu ile evlendirdi ve bu da yetmedi Alden'i şeytanlara yem etti!

Neden benim güzel shipim olmuyor?!!

Alden, kötü bir karakter olarak anılsa da Juliet için her şeyi göze alabilecek kadar adam gibi adamdı.

Onun yanında hikayenin ana erkek karakteri; diğer bir adıyla bozuk kahraman, dünyayı kurtarmak için Juliet'i feda edebilecek kadar 'kahraman'dı.

Bu haksızlık!! Juliet aşkım, böyle bir adamla hayatını geçirmemeli!

Keşke bir şansım olsaydı ve Juliet ile Alden'ın arasını yapabilseydim!

Alden kötü adamsa ne olmuş yani? Hiçbir zaman suçsuz birisini cezalandırmadı ve hep Juliet'in destekledi.

Ahh! Yazara çok sinirliyim!!

Madem en başından beri o bozuk kahramanı erkek lider yapacaktın, Alden'i bu kadar mükemmel yazmamalıydın!

Fan hesabıma geçiş yaptım ve çizdiğim resmi paylaştım, anında beğeniler gelmeye başlamıştı çünkü zaten çoğu insan Alden ve Juliet'i shipliyordu.

Paylaştığım postun altına bir de açıklama yazmıştım.

Eğer Tanrı'dan bir dilek hakkım olsaydı, o hakkı Juliet ve Alden'in arasını yapmak için kullanırdım.

***
Günlerden pazartesi ve bugün de yine Tanrı'ya dua ediyorum.

"Tanrım Lütfen! Yalvarırım 'Leydi Juliet, Kahraman'ı Seviyor' kitabının içine girmeme izin ver!! Alden'in mutluluğunu istiyorum, Juliet'in de..."

Kitabın ismi bile sinirimi bozuyor. Bir kere yanlış yazmış yazar kitabın ismini, kahraman değil bozuk kahraman olmalıydı.

Bu dua her zaman yaptığım klasik bir dua, artık bir rutinim hâline geldi.

Duamın gerçek olmayacağını biliyorum, sonuçta sadece bir roman! Romanın içine girmeme imkan yok.

...

Kaç yıldır aynı duayı ediyorum bilmiyorum ama yine de istemekten kendimi alıkoyamıyorum.

Son kez çizdiğim resme baktım. Gözlerim, uykuya yenik düşmeden önce resimdeki Alden'e takılmıştı.

Sessizce fısıldadım. "Seni kurtarmak istiyorum."

***
Bembeyaz bir oda, uyandığımda kendimi bulduğum yer burasıydı.

Rüyadayım sanırım ve şu an rüyamın farkında olduğuma göre rüyamı kontrol edebilirim.

Hemen zihnimde Juliet ve Alden'in öpüştüğü bir görüntü canlandırdım.

Shipper LeydiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin