Sokaklarda yaşayan eski Büyücü Millaes, ona açlık dolu gözlerle bakan Leydi Miranda'dan biraz ürktü.
Aynı zamanda da sorabileceği en mantıklı soruyu sormuştu. "B-beni satın almak derken ne demek istiyorsunuz?"
Miranda ise solmayan gülünün hayalini kurmaya devam ederken cevap verdi.
"Tekrar büyü yapabilmen için büyü kulesine vermen gereken parayı ben vereceğim. Ondan sonrasında benim için çalışmaya başlamalısın, yani benim çalışanım ol! Nasıl fikir?"
Ablasının yanına gelmiş olan Juliet, soluklanırken konuşmalarının bir kısmını duymuştu ve sordu.
"Abla; Başbüyücü, büyü kulesinde çalışıyor. Senin için çalışması imkansız gibi."
Miranda ise kendinden emin bir tavırla konuştu. "Çoktan büyü kulesinden atıldı, bir daha oraya geri dönemez ki."
(Juliet) "Atıldı mı??"
Millaes şaşkınlıkla Leydi Miranda'ya baktı. O nasıl olur da kuleden atıldığını bilebilir?!
Kendinden emin tavrının altında bir sebep olmalı.
Ayrıca atıldığını biliyorsa atılma sebebini de biliyordur.
Yani yasak büyü kullanmış olmasına rağmen onu işe mi almak istiyor?
Şüpheci bakışlarla Miranda'ya sordu. "Büyü kulesinden atıldığımı tam olarak nereden biliyorsunuz?"
En başta pot kırdığını anladığı için kısa bir süre içten içe telaşlanan Miranda, sonrasında usta oyunculuğunu sergilemeye karar verdi.
(Miranda) "Burada böyle çaresiz bir şekilde durduğuna göre kesin kovulmuşsundur diye düşündüm, yanlış mıydım?"
Mantıklı bir açıklamaydı, Millaes'in şüpheleri olsa da şimdilik inanmaya karar verdi.
Yine de kendini düşünmekten alıkoyamadı.
Gerçekten de bu kadınla ilgili garip şeyler o kadar ortada ki!
Dainic zehri, ölüm zehri diye de geçer ve onu içtiğin an ölümden kurtulmak imkansızdır.
Ama ölmesi gereken Miranda Lovett şimdi, asla zehirlenmemiş gibi dinç bir şekilde karşısında duruyor.
Tavırları ve bakışları da duyduğu Miranda Lovett'ten çok daha farklı!
Onu araştırmak için sabırsızlanıyorum, diye geçirdi içinden Millaes.
(Millaes) "Beni satın alamasanız bile en azından kiralayabilirsiniz."
Miranda'nın önünde tek dizini çöktü, Miranda bu klasik hareketi biliyordu.
Kendi dünyasında evlenme teklifi etmek için yapılan bu hareket, bu dünyada efendisine saygısını gösteren şövalyelerin ve büyücülerin yaptığı bir şey.
(Millaes) "Sizi bir süreliğine efendim olarak kabul edeceğim ve bu iyiliğinizi asla unutmayacağım."
Miranda gururla gülümsedi, artık her şey daha da ilginçleşecek.
Eski Başbüyücü Millaes; önceden saygısını Juliet'in babası Kont Lovett'e göstermişti, çünkü mühürü bozma parasını ödeyen kişi oydu.
Şimdi durumlar farklılaştı, parayı ödeyeceğini söyleyen ve Millaes'in efendisi olacak kişi Miranda!
Alden'in verdiği gülün solmasını engellemek için bir büyücüyü işe aldı ve bu büyücü Alden'in aşk rakibi!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shipper Leydi
FantasyEn son okuduğum roman berbat olmasına rağmen kötü karakteri Alden, mükemmel bir karakterdi. Ana kadın karakter Juliet ise biraz klasik olsa da fena değildi. Ben ise bu ikisini shipliyorum çünkü çok yakışıyorlar. Bence evlenmelilerdi! Ama yazarın pla...