Bölüm 18

1.9K 188 34
                                    

Woaaahhhh!!

Ne rüyaydı ama.

Yani rüyaydı ama rüyamda Miranda'nın ruhunu gördüm.

Onun gerçek olduğuna eminim.

Miranda ile biraz daha vakit geçirmek isterdim.

Ama yapabileceğim bir şey yok.

Şu an bulunduğum bedenin asıl sahibi olan Miranda; başka bir bedende tüm anılarını unutarak yeniden doğmak istiyor.

Bu onun tercihi ve mutlu olacağı seçim, ben hiçbir şekilde karışamam.

Artık bu bedenin yeni sahibi benim, bunu Miranda'nın kendisi de söyledi.

Miranda olarak yaşamaya devam ederken önüme bakarak ilerleyeceğim, Alden'i mutlu sona ulaştırana kadar da asla durmayacağım.

Belki, daha ilerisi de olabilir.

Alden'le evlenirim falan dermişim, ne komik olur.

Ama evlenirsek de ne güzel olurdu ya.

Alden KOCAM olursa...OFFFFFF!

Neyse hayalleri bir kenara bırakalım ve yeni güne başlayalım bence.

Güneş ışıkları nazik bir tavırla odamın içerisine sızmışken iyi bir ruh hâlindeydim.

Sonuç olarak Bozuk Kahraman'ın ne kadar ileri seviye bir pislik olduğunu anlamış oldum.

Artık gönül rahatlığıyla anasından doğduğuna pişman edebilirim.

Yine de sakin olup her şeyi yavaştan alacağım (?), aceleye hiç gerek yok.

Yatakta doğruldum ve oturur pozisyona geldim, kollarımı açıp yavaşça gerinmeye başlamışken şimdiden günün planını yapmıştım.

Yüzümdeki durduramadığım gülümseme iyiye haber değil!

Tanrım!! Yine başıma bela alacağım.

Hehehe, ama öyle yapmazsam da bu işin eğlencesi kalmaz ki!

Yatağımın yanında duran çekmecenin üstündeki zili alıp çalmaya başladım, içeriye bir hizmetçi girdi.

"Günaydın Leydim!"

"Günaydın! Bana yüzümü yıkayabilmem için ılık su getirebilir misin?"

"Tabii ki, hemen getiriyorum ama..."

Bir süre bana tereddütle bakan hizmetçiye dikkat kesildim.

Bir şey demek istiyor gibi.

Sessizce onun diyeceği şeyi bekledim, sonunda konuşabildi. "Kapınızın önündeki ş-şeyi ne yapacaksınız?"

Kapımın önünde bir şey mi var?

Yoksa birisi hediye paketinin içine kuru kafatası koyup bana mı gönderdi?

Y-yok canım ne saçmalıyorum!

Kontluk güvenli bir yer, birisi bana böyle bir şey yapamaz.

Aslında gerçek Miranda, bu 'güvenli' kontlukta yaşarken zehirlenip öldü ama neyse.

Olumlu düşünelim.

(Miranda) "Kapımın önünde ne var ki?"

Hizmetçi zoraki bir gülümseme yaptı. "Kendiniz bakıp görseniz daha iyi olacak."

Yahu söylesene!!

Her neyse, kendim bakıp da öğrenebilirim.

Sonuçta ben cesur, mükemmel, harika, Tanrı vergisi güzelliğe sahip bir genç kızım.

Shipper LeydiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin