Bölüm 7

2.2K 188 29
                                    

Miranda Lovett

Alden ile olan konuşmamızdan sonra evime geri geldim.

Juliet, neden Alden'in yanına gittiğimi öğrenmek için beni soru yağmuruna tutarken ona belli bir cevap veremedim ve odama çekildim.

Alden'e her şeyi anlatmam iyi oldu mu ki?

Sıkıntıyla yatağa attım kendimi.

Bundan sonra ne yapmalıyım?

Alden artık gerçekleri öğrendiği için ona daha kolay yardımcı olabilirim.

Eminim ki ona verdiğim tavsiyeleri dinleyecek ve Juliet ile mutlu bir sona ulaşabilecek.

Ama onu şeytanlardan da korumam lazım!

Alden sırlarla dolu bir insan, tabii ki ben bir okur olarak tüm sırlarını biliyorum.

Düzgünce açıklamak gerekirse bu Dünya'da 2 tane ırk var.

Şeytanlar ve insanlar...

Ve bu iki ırk her zaman savaş içerisinde! (Bir ara iki taraf da anlaşma yapmıştı ama bu hiçbir işe yaramadı.)

Ayrıca şeytanları cezbeden özel bir durum da var.

Bu dünyada içinde karanlık enerji olan insanlara sahibiz.

Şeytanlar için ise bu tarz insanlar, bir numaralı yemek!

Eğer bir şeytan karanlık enerjiye sahip bir insanı yerse yeni güçler edinir ve daha güçlü bir varlık olur.

Bu yüzden 'karanlık insanlar' olarak adlandırılan insanlar, saklanarak yaşarlar.

Şeytan yemi olmamak için...

Üzülerek söylüyorum ki, Alden de bir karanlık insan.

Juliet'i kurtarmak için şeytanlarla anlaşma yaptı, bunun sonucunda onlar tarafından yeneceğini bilmesine rağmen.

Lanet olsun, sinirlendim şimdi işte!

Bir insan nasıl kendisinden vazgeçecek kadar birisini sevebilir ki?

Evet Alden'in Juliet'e olan aşkı beni çok etkiliyor ama yine de ölmesini istemezdim.

Bu yüzden Alden'i kurtaracağım ve mutlu sona ulaşmasını sağlayacağım.

Şimdi ise beyaz manam hakkında bilgi edinmeliyim.

Edinemedim.

Hiçbir yerde beyaz mana ile ilgili ayrıntılı bilgi yok!

"Tanrı'nın Mana'sı" olarak geçiyor ve beyaz manaya sahip olan her varlığın kendisine özel güçleri olacağını söylüyor.

Sadece bu kadar!

Daha fazla bilgi edinmem lazım!

Hmmmm, belki de Melek Hanım'a sormalıyım.

Ama o da artık benimle uğraşamaz gibime geliyor. Yine de denemekten zarar gelmez.

Çok sesli olmayacak şekilde konuştum.

"Melek Hanım, lütfen bana yardım edin."

Hiçbir şey olmayınca tekrar konuştum.

"Beyaz mana hakkında bana bilgi vermeliydiniz, neden vermediniz?!"

Beni şu an dinliyor mu acaba? Sanırım test etmeliyim.

"Eğer benimle konuşmazsanız dua edip Tanrı'yı rahatsız etmeye devam edeceğim!!"

Hafif başımın dönmesiyle yatağa yığılıyor gibi oldum, gerisi ise karanlık.

Shipper LeydiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin