3. BÖLÜM

10K 520 66
                                    

Ben geldim, herkese keyifli okumalar.

Oy ve satır aralarında yorumlarınızı bekliyorum çitlembiklerim.

'ÖFKELİ ADAM'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'ÖFKELİ ADAM'

"Sana git diyemem ama kal demekte gelmiyor içimden..." diye bağıra bağıra şarkı söyleyen Aslı'nın sesi kulaklarımda yankı yapıyordu. Abisinin odasındaki camları siliyordu ve benim balkon kapımla pencerem açık olduğu için sesi direkt bana ulaşıyordu.

"Defol git Aslı! Yetti artık kızım, bitiremedin bir camı sil sil!" diye bağırdığımda odama baktı.

"Ne var be! Gel de yardım et o zaman." etrafa göz gezdirdi. Bedenini balkondan sarkıtarak eliyle balkona çık işareti yaptı. Yerimden kalkıp balkona çıktığımda onun gibi sarkıttım kendimi. "Annemle İrem karşılaşmış daha yeni, İrem 'İstersen yardıma gelebilirim Yasemin Teyze,' demiş. Annem de diyor çağırsak mı, hem nasıl iş yaptığını falan görürüz."

Ağzım açık bakakaldım. "Niye nasıl iş yaptığını görmek istiyor ki?"

Gözlerimi devirdi. "Alık mısın kızım? Gelin bakacak kadın kendine." dediğinde yüzüm şok ifadesine büründü.

"Lan! Lan bekle geliyorum." diye hızla içeri girdim. Kısa şortumla sıfır kol tişörtümü değiştirme gereği duymadan aşağı indim. Annemi mutfakta yemek yapıyor olarak gördüğümde ona gözükmeden terlikleri ayağıma geçirip evden çıktım. Ulan Yasemin Teyze, insan insana bunu yapar mıydı zalım karı!

Karşı eve gelir gelmez bahçe kapısını açıp içeri girdim. Evin kapısı ardına kadar açıktı zaten. Dışarıdaki balkonda kilim çırpan Yasemin Teyze beni görünce güldü. "Hoş geldin Farya, yardıma mı geldin?"

Normalde olsa temizlik yaptıklarını görünce koşa koşa gideceğimi biliyordu. Bu yüzden her an kaçmamı beklediğini biliyordum. Hemen elindeki kilime yapıştım. "Bırak kız sen, aa olur mu hiç bak burada ben varım. Desen camdan atlar yine gelirdim yani."

Şaşkınca bana baktı. "Sen mi? Yeme beni Farya, temizliğin t'sini duyunca ortadan kayboluyorsun kızım."

Ayıplarcasına cık cıkladım. "Aşk olsun Yasemin Sultan, ne zaman gördün benim kaçtığımı? Hem geçmişi bırakalım şimdi, çocuktuk o zamanlar. Şimdi büyüdük serpildik değil mi?"

Sözlerimle kıkırdadı. "Deli kız, iyi yap bakalım o zaman." diyerek tuttuğu kilimin diğer ucunu bıraktı ve kilim bir anda elimden kaydı. Bahçedeki toprağa boylu boyunca serildi. "Ay Farya, Allah seni ne etmesin emi! Elinde tutamadın mı düzgünce?" diye söylenen Yasemin Teyzeye zoraki tebessüm ettim.

KAÇAK SAVAŞ (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin