6. BÖLÜM

9.8K 467 108
                                    

Selam ben geldim. Herkese keyifli okumalar dilerim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Alıntıları bundan sonra profilimdeki duyuru kısmından paylaşacağım. Beni takip ederseniz alıntılardan haberdar olabilirsiniz ya da instagram hesabımdan da takip edebilirsiniz.

İng: misi_deny

@misi_deny

ÖNEMLİ NOT: SÜVEYDA 'ZEYREK' e ara vermeyi düşünüyorum. Çünkü gerçekten çok zorlanmaya başladım. Ayrıca oy ve yorumlar çok az geliyor. Emeğimin karşılığını alamıyorum maalesef.

LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYALIM. BİR YILDIZA BASMAK O KADAR DA ZOR OLMAMALI.

Neyine bağlandım ki  kadar? Bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyine bağlandım ki  kadar?
Bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi?

  Özdemir Asaf..

        

'MEYDAN OKUMA!'

Yanlışlarım vardı, doğru bildiğim. Evet, Aslı haklıydı. Ben gurursuzca hareket ediyordum ama bu takıntılı olduğum anlamına gelmiyordu. Aşıktım Alphan Feza Serter'e. Onunla ilgili hayallerim vardı, düşündüklerim vardı, umudum vardı...

Bütün hayatımı ona bağlamıştım ben. Başım sonum oydu. Bazen düşünüyordum, eğer onu sevmesem nasıl bir hayatım olurdu diye. Muhtemelen konservatuar okurdum. Kilomu, gözlüklerimi ve görünüşümü bu denli umursamazdım. Onun olduğu ortamlarda ağzıma geleni söylemekten çekinmezdim ya da. Onun yanında ben başkaydım. Farya Kara olmaktan çıkıyordum sanki. Deliliklerimi mümkün olduğunca ona göstermemeye çalışıyordum, kilomu belli etmesin diye bol giysiler tercih ediyordum, konuşurken sözlerimi tartmadan söylemiyordum. Gerçi son kuralı artık uyguladığım söylenemezdi. Onun yanında artık düşünmeden konuştuğum çok oluyordu çünkü beni kışkırtıyordu. Susmak istesem bile dilimin kemiği yoktu. Benden bağımsız dökülüyordu bazı şeyler.

İşte yine o anlardan birindeydim. Alphan Feza Serter dersten sonra sorusu olan var mı, diye sorduğunda bir kız konuşmuştu. "Vizelerde nereye kadar sorumluyuz Hocam?"

"Aşağıdaki panoda asılı, bakarsınız." dedi Alphan. "Daha düzgün sorusu olan var mı?"

Kimseden ses çıkmadı. Daha yeni soru soran kız ise mahcupca sessiz kaldı. Dayanamayıp atladım. "Çok kibirlisin-iz!" son anda sizli konuştum ve bunu sadece o fark etti. Amfideki tüm bakışlar bana dönerken hangi cesaretle bunları söylediğimi merak ediyorlardı.

KAÇAK SAVAŞ (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin