Ben geldim. Upuzun bir bölümle karşınızdayım. Herkese keyifli okumalar.
Lütfen oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayalım olur mu? Sizin yorumlarınız ve oylarınız daha erken yazmam için beni teşvik ediyor.
Alıntılardan haberdar olmak istiyorsanız hesabımı takip edebilirsiniz.
İnstagram: misi_deny
'YENİ BİR BAŞLANGIÇ!'
Evet ağlamaklı oluyorum, demdir bu.
Hani sıksan kurşun geçmez geceden.
Anlatamam nasıl ıssız, nasıl karanlık...
Ve zehir zıkkım sigaram,
Yine bir cehennem var yastığımda.
Gel artık...Günler genç adama zehirdi. Farya'nın yanına gitmek için yerinden kalktığında Buğra onu durdurmuş ve ona genç kızın yaşadıklarından bahsetmişti. Farya çok zor zamanlar geçirmişti ve henüz yeni yeni kendisine geliyordu. Bu süreçte başa dönmek onun için çok kötü olur demişti Buğra. Biraz zaman verin, diye de eklemişti. Alphan bir süre daha ona süre tanıdı. Kendisi için değil, Farya için. Zira genç kızın tekrar tekrar acı çekmesini istemiyordu.
O günün üzerinden geçen bir ayda Farya ise toplamıştı kendini, ağlamaya değmez diye düşünüyordu. O gurursuz tavırları aptallıktı zaten. Önceden Alphan'ın peşinden delicesine koştuğu için derin bir pişmanlık duyuyordu. Aşk bu değildi, aşk sevdiğini özel ve değerli hissettirmekti. Farya, Alphan'ın kendisinde bıraktığı derin yaralarını sararken hep bunu düşünmüştü. Takıntı diyenlere hep karşı çıkmıştı ama haklılardı. Alphan onun için takıntıydı. Sevgisi hastalıklı bir boyuta geldiğinde bunu fark edememişti lakin bir şeylerden uzak kalınca anlamıştı.
Derin bir nefes aldı. Aynanın karşısında gördüğü yeni Farya'dan memnundu. Yüzüne içten bir tebessüm kondurduğunda incelmiş beline, bakımlı saçlarına, sivilcesiz suratına baktı uzun uzun. Yerle bir olan özgüveni dimdik karşısında dikiliyordu. Uzamış saçlarını kestirmişti biraz, kıvırcık saçlarını her gün düzleştirmekle uğraşmıyordu. Koluna dövme yaptırmıştı bir de. Acımıştı biraz ama sorun değildi. Geçen iki koca ay onda çok değişimlere sebep olmuştu. Bahar aylarının başına girmişlerdi fakat arada soğuyan hava yüzünden ceketini almadan çıkmadı evden. Abisi birkaç ay sonra evlenecekti. Bu evde daha fazla kalamazdı, birkaç kiralık ev bakmıştı ama uçuk fiyatları görünce sadece bakmakla yetiniyordu. Asansöre binip aşağı indiğinde gelen mesajı görünce gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK SAVAŞ (FİNAL)
Genel KurguDeli miydim ben? Hayır, sadece aşıktım... Kim ne derse desin, hakkımda ne düşünürse düşünsün umrumda değil. En yakın arkadaşımın ağabeyine tutulmuş ve defalarca kez görmezden gelinmiştim! Bu kez değil, bu kez beni görmezden gelmesi için bütün yollar...