48. BÖLÜM

6.2K 293 26
                                    

Selam ben geldim, herkese keyifli okumalar.

Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen bir tane de olsa yorum yapın.

Alıntılardan haberdar olmak istiyorsanız hesabımı takip edebilirsiniz.

İnstagram: misi_deny

'SENSUZ BİR FIŞKİ EDEMEM!'

"Çabuk olun biraz ya!" diye söylenen Filiz, bize laf etse de aslında hepimiz bir nevi onu bekliyorduk. Özlem bugün evlenmişti, onlar Polat abiyle lüks bir lokantada yemek yerken biz evlerinde ortam ayarlıyorduk. Mumları neredeyse yatağa bile koyacak olan Filiz sürekli etrafa bakıp şuraya da mı koysak, diyerek bizi deli etmeyi başarıyordu.

"Asıl sen çabuk ol, her yeri mumla doldurdun! Onları yakana kadar sabah olur zaten." diyen Aslı'yı onaylarcasına başımı salladım.

"Sence de biraz abartmadın mı Filiz?"

Kaşlarını çatarak baktı bize. "Bu onların ilk gecesi, tabii ki mumları yakacaklar."

"Biz yakmadık." Zaten ilk gün o işi yapmamıştık, hatta Alphan beni kahve manyağı yaptığı için ona olan öfkemden aşağıda yatmasını istemiştim ama gelin görün ki dinlememişti.

"Yavrum sizin ateşiniz size yeter, muma gerek yok." diyen Filiz kıkırdayınca ters ters bakan bu kez bendim. Geçen gün tüm arkadaşlarımızı yemeğe davet etmiştik ve o sıra Alphan beni mutfakta kıstırıp öpücük çalarken Filiz görmüştü. O günden beri de dilinden kurtulamıyorum. Üstelik yemek sırasında kızlar grubuna bunu destan gibi yazmıştı. Hepimiz masadayken de işaret vererek gelen mesaja bakmamızı istemişti. Tam bir pislik! Kızların gülmemek için kendilerini tutmaları ve benim Alphan'a öldürecek gibi bakmamın ardından tüm akşam imalı bakışlar eşliğinde bitmişti yemek.

"Konuşma da yürü gidelim, seni bekliyoruz yarım saattir!" diye homurdandım. Elinde kalan son mumları da bir yerlere koymak için göz gezdirdi, zaten her yer mum olduğu için bakışları boş boş dolandı ve sonra aptalca bir hareket yaptı. Elbise dolabının kapağını açarak son iki mumu oraya bıraktığında gözlerimi devirdim. "Dolap ne alaka Filiz?"

"Belki kıyafet falan alırlarsa ne seçtiklerini görsünler diye."

"Işık diye bir şey var kızım," Aslı elini lambanın düğmesine atıp açıp açıp kapattı. "Bak böyle yanıyor, sence dolabın içinden bir şey alacak olsalar mumu mu yakarlar?"

Filiz omuz silkti. "Ortam bu ortam!" dedi elini sallayarak. "Siz ne anlarsınız?"

"Dedi, ilişkisi olmamasına rağmen ilişki uzmanı kesilen kız!" Aslı ona sataşırken ikisini de kolundan tutup odadan çıkardım.

KAÇAK SAVAŞ (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin