"ေဒါက္ေဒါက္ေဒါက္ ..."
ကိုယ့္တံခါးကို လာေခါက္သံ။ ည၈နာရီရွိၿပီ။ ဟိုေကာင္ေလးရွန္တစ္မ်ားလားဆိုၿပီး အခ်ိန္ဆြဲလိုက္ေသးသည္။ ပုဆိုးကို ျပန္ျပင္ဝတ္လိုက္ၿပီး ဖတ္လက္စ ကဗ်ာစာအုပ္ကို စားပြဲေပၚေမွာက္တင္လိုက္၏။ ၿပီးေတာ့ အမွတ္မထင္ပဲႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္အာေငြ႕ေတြဘာေတြမ်ား ေမြးႀကိဳင္ရဲ႕လားလို႔ စမ္းစစ္ၾကည့္လိုက္ေသးသည္။ ဒါက တကယ္တမ္းေရာ လိုရဲ႕လားလဲ ေတြးစရာ။ မသိရင္ ရွန္တစ္ကပဲ ကြၽန္ေတာ့္အနံ႔နဲ႔ ပက္သက္ၿပီး မွတ္ခ်က္ေပးမွာက်လို႔။ ညေနတုန္းကလို ေရေမြးနံ႔မႊန္တာေတာင္ ႏွာေခါင္းရႈံ႕ေနရင္ မူရင္းကိုယ္သင္းနံ႔နဲ႔ပက္သက္ၿပီးလည္း ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္မလဲ မသိႏိုင္ဘူးေလ ...
"ေဒါက္ေဒါက္ေဒါက္ေဒါက္ ... ဆရာေလး ... ဆရာေလး ... ျခင္ေထာင္ အသစ္လာပို႔တာ ..."
ေအာ္ ... ရွန္တစ္ မဟုတ္ဘူးပဲ။ ေအာင္သူ ...
ဒီေတာ့လည္း အားနာနာနဲ႔ တံခါးျမန္ျမန္ဖြင့္လိုက္ေတာ့သည္။ တံခါးဖြင့္လိုက္ေတာ့ ေအာင္သူတစ္ေယာက္ ျခင္ေထာင္ အသစ္ကေလးပိုက္လို႔။ အခန္းထဲမွာ ေျပာင္းလဲၿပီးသား အခင္းက်င္းကိုလည္းျမင္ေရာ မ်က္လုံးမ်က္ဆံျပဴးသြားကာ ...
"ဟင္ ... ဆရာေလး ဒါေတြ ဘယ္တုန္းက ဝယ္လိုက္တာလဲ။ ဘယ္ကရွာဝယ္လိုက္တာလဲ ..."
ေအာင္သူမွာ သူဝယ္လာတဲ့ ျခင္ေထာင္ပန္းေရာင္ အသစ္ကေလးကို ခုံေပၚတင္လိုက္ကာ ေျပာင္းလဲခင္းက်င္းထားတဲ့ ကုတင္ကို လွည့္ပတ္ၾကည့္ရႈေနသည္။ ၿပီးေတာ့ ပါးစပ္ႀကီး ဟလို႔။ ေအာင္သူ မလာခင္ေလးတင္မွ ျပင္ဆင္မြမ္းမံၿပီးတဲ့ ေခါင္းအုန္း ႏွင့္ ေစာင္ ဆင္တူ အျပာအစြပ္မ်ား။ ၿပီးေတာ့ အားလုံးခရမ္းျပာေရာင္ႏွင့္ ပန္းပြင့္အဆင္ႏွင့္ လွပေနသည့္ တစ္ေယာက္စက ျခင္ေထာင္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း အံ့ၾသသသျဖစ္ေနသည့္ ေအာင္သူ႔ကို တဖန္ျပန္အံ့ၾသရင္း ...
"ဒါေတြက ေအာင္သူဝယ္ၿပီး အကို႔အခန္းေရွ႕ လာထားသြားတာမဟုတ္ဘူးလား ..."
"မဟုတ္ဘူး ... မဟုတ္ဘူး ဆရာေလး ... ကြၽန္ေတာ္ ဝယ္လာတာ ျခင္ေထာင္တစ္ခုထဲ။ ေခါင္းအုံးေတြေတာင္ မဝယ္ခဲ့ရဘူး။ ေစ်းထဲမေတြ႕လို႔။ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ဝယ္လာတဲ့ ျခင္ေထာင္ကလည္း အခုမွ ဆရာေလးကို လာပို႔ရတာ ... တစ္ေနကုန္ ေက်ာင္းအလုပ္ေတြနဲ႔ရႈပ္ေနလို႔ ... ေၾသာ္ ဒါနဲ႔ ဆရာမႀကီးက ဆရာေလးဖို႔ မုန္႔တီသုတ္ပို႔ခိုင္းလိုက္တယ္။ ပုဇြန္ေျခာက္ အေကာင္ႀကီးႀကီး ႏိုင္းခ်င္းနဲ႔ ဆိုလားပဲ ..."
YOU ARE READING
မေတ္တာ သစ္စာ စိန်ပန်းပြာ
General Fictionမြင်းမိုင်လို့ခေါ်တဲ့ တောင်ပေါ်မြို့လေးတစ်မြို့ ... မင်းထက်အိမ်ဆိုတဲ့ ဘော်ဒါကျောင်းဆရာလေးနှင့် တွေ့ကြုံရသမျှ အံ့သြဆန်းကြယ်လှတဲ့ အဖြစ်အပျက်နဲ့ ခံစားချက်တွေ ... စိုင်းရှန်တစ်ဆိုတဲ့ ခပ်ဇိုးဇိုးကောင်လေးတစ်ယောက် ... မေတ္တာရယ် သစ္စာရယ် စိန်ပန်းပြာရယ်...