A/n

374 23 45
                                    

Yläkoulu, kenties yksi elämän jännittävimmistä ajoista. Kaikki ovat epävarmoja itsestään ja tulevaisuudestaan. Kaikki haluavat hyväksyntää, jotkut hakevat sitä joskus hieman väärin keinoin. 13-vuotias Jade joutuukin kurjaan kierteeseen, josta ulos pääseminen ei enää olekaan kovin yksinkertaista. Tyttö tahtoisi vain normaalin ja tasapainoisen elämän, mutta onko se edes mahdollista? Onhan tämän isä sentään nuorten keskuudessa hyvin tunnettu laulaja, Joel Hokka.

Jaden jäätyä kahdestaan isänsä kanssa, on matkan varrella sattunut kaikenlaista, eikä haasteille näy loppua. Mitä uusi koulu, uudet ihmiset ja uusi ympäristö voivatkaan tuoda mukanaan? Vanhoja suhteita katkotaan, ja uusia muodostetaan. Ketkä ovat tulleet jäädäkseen? Toisinaan rakastamamme henkilöt hylkäävät juuri silloin, kun heitä eniten tarvitsisi. Mitä tehdä, kun valo ympäriltä katoaa täysin? Osaako Joel bändeineen pitää nuoren kasassa, kun tuon olemuksesta on jäljellä enää sirpaleita?

Onko mitään enää tehtävissä?

Ensimmäinen luku tulossa 21.8.22

Huomioitavaa:
- Kirja ei ole jatko-osa, vaikka päähenkilö onkin aiemmasta tarinasta tutun Julian lapsi. Aiemman kirjan lukeminen ei siis ole tarpeen, vaikka samoja henkilöitä täältäkin löytyy. Esittelyä vaativat henkilöt kyllä esitellään, ei hätää. Mutta jos yhtään kiinnostaa, niin Julian ja Joelin tarina löytyy mun profiilista nimellä Ongelmia Paratiisissa.

- Kuten mun muutkin tarinat, myös tämä tulee sisältämään paljon sellaista, mikä ei sovi herkimmille. Nyt oon kuitenkin päättänyt, että erillisiä varoituksia en aio enää laittaa. Siispä omalla vastuulla eteenpäin.

- Tapahtumat on täysin mun mielikuvitusta, eikä mun missään nimessä ole tarkoitus loukata ketään millään tapaa.

- Oon ottanut vapauden muuttaa tosielämän yksityiskohtia tarinaan sopiviksi.

- Tarinan pääosassa on Jade, ei esimerkiksi y/n. Tietysti niin halutessaan, aina voi kuvitella itsensä Jaden paikalle.

- Ja sanonpahan nyt jo, että ensimmäinen luku tulee olemaan ehkä vähän hämmentävä. Se sijoittuu menneisyyteen, ja siksi alku kuulostaa ehkä hassulta siihen nähden, että kyseessä on kirja nuoruuden vaikeuksista. Heti toinen luku on luultavasti jo selkeämpi.

Jos näistä huolimatta päädyt lukemaan kirjan, niin ihania lukuhetkiä just sulle <3

Sysimusta Paratiisi || Blind ChannelWhere stories live. Discover now