Kiitos ja kumarrus

136 20 12
                                    

Ja näin on tääkin tarina saatu päätöksen. Hurjaa, eikö?

Tähän heti alkuun, vähän infoa jatkosta. Joten, mitäs nyt sitten? Nyt aattelin jäädä pienelle tauolle, ja ottaa itelleni aikaa selvitellä omaa päätä. Ja mitä nyt itteäni yhtään tunnen, niin tuskin pysyn tauolla kauhean kauaa. Kunhan sentään muutaman viikon voisin levähtää, niin eiköhän se ois ihan tarpeeks. On kirjottaminen sentään niin iso osa mun arkea, et ilmankaan en enää osaa olla. Mulla on kuitenkin jo seuraavaa tarinaa varten suunnitelma valmiina, ja kyseessä on jatko-osa mun kirjalle Aika Ennen Huomista. Joten jos et oo sitä vielä lukenut, niin nyt on hyvä aika tehdä se ;)

Vaikka nyt en heti uutta kirjaa alotakaan, niin aion edistää mun englanniksi kirjoitettua tarinaa. Joten jos sulta löytyy kielipäätä, ja kaipaat luettavaa, niin siellä varmaankin aktivoidun tän "tauon" aikana. Se on alusta asti ollut sellanen kiva lisä, kun suomenkieliset kirjat on olleet mun ykkösprioriteetti.

Mitäpä mieltä oon itse tästä kirjasta? Suoraan sanottuna, en tiedä. Tavallaan oon tyytyväinen, ja yhdessä kohtaa aattelin tätä mun parhaaksi tähänastiseksi kirjaksi. Mut toisaalta taas oon todella pettynyt. Ristiriitaista, tiedetään. Lisäks ehkä alkaa vähän häiritä se, miten paljon mulle on kirjoja kertynyt yhdelle käyttäjälle. Voi toki olla, et ongelma on vaan mun päässä, eikä kukaan ajattele sitä niin isosti. Mut välillä vaan ajattelen, et luuleekohan joku mun käyttäjän nähdessään, että kaikki kirjat on kiireellä ja vaivatta väsättyjä. Varmasti sanomattakin selvää, ettei ne tosiaan ole.

Jaden tarinan kirjottaminen on ollut jotenkin tosi vaikeeta. Enkä oikeestaan edes tiedä miksi. En tiedä mikä siitä sit niin vaikeeta teki. Oon pitäny valtavan monta taukoa, ja nyt ekaa kertaa lipsuin siitä "kirjoitan lukuja valmiiksi varastoon" -periaatteesta. Kun oli sellasia päiviä monta peräkkäin, ettei oikeesti ollut jaksamista kirjoittaa, niin sit julkaisin aina vaan sitä tahtia, kun sain luvun valmiiksi. Se on vähän sääli, sillä aiemmin mun ylpeyden aihe oli säännöllinen ja nopea julkaisutahti. Parhaimmillaan (tai pahimmillaan) oon julkaissut jopa päivittäin, ja siks tää takapakki nyt ehkä tuntu niin pahalta. Vaikka pitäishän sen olla ihan selvää, ettei sellasen tahdin säilyttäminen oo mikään itsestäänselvyys.

Mut kaikesta tästä huolimatta, iso kiitos TEILLE. Jaksan aina hämmästyä ihan yhtä paljon sitä, miten hyvän vastaanoton mun tarinat saa, ja miten ihanaa porukkaa Wattpadissa oikeesti on. Oon myös huomannut, et siellä on aina ne muutamat samat tyypit, jotka ilmestyy lukemaan suunnilleen samalla sekunnilla, kun julkaisen. Se on jotain, mikä on painunut mun mieleen isosti, ja tietysti vaan hyvällä tavalla. Ja sit vielä se, et tällä on mun (valmiista) kirjoista vähiten lukukertoja, mut ylivoimaisesti eniten voteja. Se tuntuu aika hullulta, mut todella siistiltä.

Kiitos kaikille, jotka oli matkassa mukana. Toivottavasti tavataan vielä uudestaan, kun sen aika on. Mut nyt, rakkaat lukijat, on mun aika siirtyä pienelle tauolle. (Naurattaa jo valmiiks se, et en oikeesti tuu pysymään poissa niin kauaa kun nyt oon ajatellut.) Pitäkäähän itestänne huolta!

Kiitos ja kumarrus <3


Sysimusta Paratiisi || Blind ChannelWhere stories live. Discover now