Reklam Yıldızı

552 38 9
                                    

Keyifli Okumalar

"Nasılsın Kevın?"

"İyiyim Aleks. Onca mafya işinin arasında nasıl vakit buldun buraya gelmeye?" Ah erken konuşmuşum.

"Bizde aile herşeyden önce gelir."

"Öyle olsa iyi olur. Juli'nin saçının tek bir teline zarar gelmeden onu geri getireceksin ona göre." Gerilen elektrik hattından etkilenmemek için kenara çekildim.

"Merak etme o bana emanet kuzenimi sana geri getireceğim." Aleks yanıma gelip yanağımdan öpmek isteyince ona elimi uzattım. Bu defa oyuna gelmeyecek Kevın'ı kıskandırmasına izin vermeyecektim.

"Her zaman ki gibi harika, nefes kesici ve çok güzel görünüyorsun sevgili kuzenim." Diyerek bana göz kırpınca sevgilimin kaşları çatıldı.

"Teşekkür ederim, mutlu ve aşık olan her kadın güzelleşir sevgili kuzenim." Belalı mafya bakışıyla karşılık verdi, bunu umursamayıp sevdiğim adama sarıldım.

"Hoşça kal hayatım."

"Kendine dikkat et meleğim." Ona baktığımda kendini zor tuttuğunu gördüm. Evet benim yanımda olmak için can atıyordu.

Arabaya bindiğimde neyse ki kuzenim dikkatimi dağıttı.

"Sanırım işleri yoluna soktunuz, barışmanıza sevindim."

"Teşekkür ederim evet herşey yolunda gidiyor bana evlenme teklif etti ve bende kabul ettim."

"Vay canına çok hızlısınız. Sen mutluysan sorun yok."

"Evet onunla çok mutluyum."

"Sizin adınıza sevindim. İtiraf etmeliyim ki ikinizde birbirinize sahip olduğunuz için şanslısınız." Gerçekten samimiydi.

"Umarım senin içinde herşey güzel olur. Sahi senin şu ressam kız nasıl oldu?" Bezgin bir halde başını iki yana salladı.

"Gayet iyi ama hiç söz dinlemiyor ki o kızın dik başlılığı beni deli ediyor. Çok inatçı. Onun o güzel kalçalarını kızarıncaya kadar tokatlamak istiyorum."

"Vay canına bana kalırsa ondan hoşlanıyorsun." Sözlerime karşı sessiz kaldı hatta öyle ki eve varıncaya kadar düşünceli halleri devam etti.

Bu eve ikinci gelişimdi ve ilkinden çok daha yoğun duygular içinde boğuluyordum.

"Hey rahatla güzelim amcam bal gibi bir adamdır." Diyerek sırtımı sıvazladı.

"Sen gelmiyor musun?"

"Hayır bu size özel. Ben iki saat sonra gelip seni alırım." Kevın'dan sonra o da beni yalnız bırakıyordu. Başımla onayladım.

Zihnimi boşaltmaya çalışarak merdivenleri çıktım. Kapıyı çaldığımda üniformalı bir kadın açtı orta yaşların sonundaydı. Önceki gelişimde de onu gördüğümü hatırladım.

"Hoş geldiniz Bayan Julietta buyurun lütfen."

Çalışan eşliğinde salona götürüldüm. Annem beni görünce sevinçle koşup sarıldı. Kaç defa öptü sayamadım bile.

"Hoş geldin kızım. Hoş geldin meleğim. Dur bakayım sana nasılda özlemişim. Çok harika görünüyorsun canım."

Bay Jones yanıma geldiğinde onu başımla selamladım.

"Hoş geldin kızım."

"Hoşbulduk."

"Yemekler hazır bebeğim aç olmalısın hemen yemek odasına geçelim."

JuliettaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin