Ateşli

718 59 35
                                    

Keyifli Okumalar

Karar vermek için hiç kafa yormadım, kalbimin sesini dinleyerek sevdiğim adama doğru bir adım attım.

Ve bir adım daha.

Onun ne tepki vereceğine aldırmadan koştum ve bir sığınak gibi göğsüne sokuldum.

"Julietta." dedi şaşkınlıkla.

Başımı yasladığım göğsünden yükselen sesleri duydum, kalbi nasıl da hızlı atıyordu.

"Kevın lütfen beni hemen buradan götür." Başımı elleriyle kavrayıp yüzüne bakmamı sağladı ve endişeyle sordu.

"Bir şey mi oldu? Neyin var?"

"Lütfen iyi değilim... Lütfen." diye yalvardım. Gözlerinden karmaşık ifadeler geçerken bir an için korktum.

"Yürüyebilecek misin?"

Başımı aşağı yukarı salladım. Elimi sıkıca tuttu ve arabasına doğru yürümeye başladı. Yolu yarılamıştım ki dengemi kaybedederek tökezledim. Kevın hiç düşünmeden beni kucağına aldı. Başımı boynunun girintisine sokmadan önce az ileride park etmiş olan Arthur ile göz göze geldim. Ölümcül bakışlar altında bizi izliyordu. Bunu umursayacak durumda değildim. Araca bindirildiğimde Kevın yanımdaki yerini alıp kontağı çevirdi. Araç hareket ederken daha fazla kendimi tutamayarak ona yanaştım ve boynunu öpmeye başladım.

"Lütfen öp beni, sana ihtiyacım var." Bana tuhaf bir bakış attı. Neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Juli."

Onu umursayacak durumda olmadığım için dudaklarımı boynu ve çenesinde gezdirmeye başladım.

"Kevın öp beni."

"Lanet olsun." Diye söylendikten kısa bir süre sonra araba durdu ve Kevın kararan gözleriyle bana bakmaya başladı. Onun kucağına oturmak için hamle yaptığımda bana yardımcı oldu ve anında çılgınlar gibi öpüşmeye başladık. Kevın benim öpücüklerimi büyük bir açlıkla karşıladığı için minnettardım. Kendimi kasıklarına bastırırken bedeni kasılıyordu kendini tutmakta zorlandığını hissettim.

"Bebeğim durmalıyız." Dedi soluk soluğa. Başımı iki yana sallarken elim pantolonuna uzandı ve kemerini çözmeye başladım.

"Hayır hayır duramayız. Seni içimde istiyorum." Kevın'ın adem elması aşağı yukarı hareket etti. Etrafına bakınırken oldukça zor durumda görünüyordu.

"Kevın lütfen." Göğsü bir körük gibi inip kalkarken gözlerini kapadı ve sakinleşmeye çalıştı. Tanrım o kadar seksi görünüyordu ki dayanamayıp boynuna gömüldüm.

"Tanrım Juli sen iyi misin?" Ağlamaklı bir ses çıktı boğazımdan.

"Hiç iyi değilim üzgünüm Kevin bunu nasıl anlatacağım bilmiyorum. Rebeka bana ilaç verdi ve kendimi kontrol edemiyorum. Acilen seks yapmam gerekiyor." Soluklarım hızlıydı ve bedenimi kontrolü altına alan şey yüzünden zihnim bulanıktı. Kevın okkalı bir küfür savurdu.

"Siktir. Rebeka da kim?"

"Onu boş ver. Lütfen öp beni. Dayanamıyorum." Arabanın tekrar hareket ettiğini hissettim. Sanırım durumun ciddiyetini kavramıştı.

"Uslu dur güzelim seni hastaneye götüreceğim." Uzandım ve pantolonunun üzerinden ona dokundum.

"Hayır hastaneye gitmek istemiyorum. Seni içimde istiyorum Kevın. Hadi lütfen."

"Bana hiç yardımcı olmuyorsun. Şimdi kaza yapacağız Julietta."

"Elimde değil Kevın bedenimi kontrol edemiyorum." Hissediyorum az sonra zihnimin kontrolü de elimden alınacaktı. Ona bakıp sırıttım ve göğüslerimi okşamaya başladım.

JuliettaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin