Uzun bir bölüm oldu...
Keyifli okumalar.
Oysaki onun beni istediğinden çok daha fazla istiyordum onu. Bunu söylememle cesareti kırıldı ve benden uzaklaştı. Dikkatini toparlamak için kısacık bir süre etrafına bakındı ve başını iki yana esnetti. Bu ani kaybın hayal kırıklığıyla ona bakmaktan alamadım kendimi. Büyük bir boşluğa düşmüştüm sanki. Bakışlarımı yakalayınca bunun üzerine aradaki mesafeyi hızla kapattı ve bana sıkıca sarıldı.
Ardından yüzümü elleri arasına alarak dudaklarını aralık olan dudaklarımın üzerine kapadı. Bu temasla gözlerimi kapatarak inledim ve hiç tereddütsüz karşılık verdim ona. Dili dilimi okşarken bir eli ensemdeki saçların arasında geziniyordu. Sanki onun ateşli varlığından başka hiçbir şeyin olmadığı bir karanlığın derinliklerine doğru sürüklendiğimi hissediyordum. Dudaklarım onun dudaklarının arasında hareket ederken çoktan alev alan tutkuyu kamçılıyordu. İkimizde kontrolümüzü kaybetmiş gibiydik. Çok büyük özlem vardı içimizde ve de karşı konulamaz güçlü bir çekim. Dudağını benden ayırıp kulağımın ucunu hafifçe ısırdığında tüm vücuduma sıcak bir dalga yayılmasına neden olmuş ve nefesimin kesilmesini sağlamıştı. Ellerimi boynuna doladım ve ensesindeki saçlarla oynamaya devam ettim.
"Seni çok istiyorum."
"Ben de." dedim nefes nefese. Bende onun olmak istiyordum. Duyduklarına inanamıyormuş gibi duraksadığında gözleri memnun bir ifadeyle beni buldu. Onu daha önce hiç böylesine kararlı görmemiştim. Başımı elleriyle tutarak nazikçe göğsüne yasladı. Nasılda hızlı atıyordu kalbi tıpkı benim kalbim gibi. Bu sevgi gösterisi beni oldukça etkisi altına aldı ama duyduğum pişmanlık bütün güzel duygularımı ele geçirdi ve paramparça etti. Bana anlattığı onca şeyden sonra onu tahrik etmiş ve karşılık vermiştim.
"Bunu yapmamalıydık" diye söylendim ve geri çekilmeye çalıştım ama beni bırakmadı. Sonuçta hayatımda bir başkası vardı ve Kevın da kalbi yaralı olan bir adamdı. Alnını alnıma dayadığında onun evindeyken hissettiğim o güven veren sıcacık duygular yerleşti yüreğime.
"Seninle mutlaka sevişmeliyiz Julietta. Evet bunu kesinlikle yapmalıyız. Bütün bunların tek anlamı cinsel çekim olmalı." Başımı hızla kaldırıp ona baktım. Ciddi bir yüz ifadesiyle bana bakıyor ve cevabımı bekliyordu.
"Ne dedin?" diye sordum kulaklarıma inanamayarak.
"Dedim ki seninle şu samanların üzerinde sevişmeliyiz. Ya da ileride ki yeşil otların üzerinde ya da yumuşacık bir yatakta... Nerede olduğunun hiçbir önemi yok ama seninle mutlaka sevişmeliyiz." Kuruyan dudaklarımı yaladığım da aklımdaki tek düşünce bunun beni kırdığıydı. Onunla sevişmek için can atıyordum ama hislerimizi bu derece küçümsediği için kalbim kırılmıştı.
"Biliyorsun ben evliyim. Ayrıca prensiplerine ne oldu?" Bir şeyler geveledim ağzımda.
"Evet ama bu farklı bir şey, seni çok istiyorum, karşı koyamıyorum bu güçlü duyguya. Eğer sevişirsek belki de ulaşılmaz olmaktan çıkacaksın. Seni aklımdan çıkarmalıyım meleğim. Buna dayanamıyorum artık." Eli saçlarımın arasından kayıp gitti ve sırtıma yerleşerek beni kendine çekti. Bir hüzün dalgası yayıldı her yanıma. Ne düşüneceğimi bilmiyordum sevinç hüzün karmakarışıktım.
O an duyduğumuz tanıdık sesle ikimizde öylece kalakaldık.
"Anlaşılan sizi yalnız bırakmaya gelmiyor." Sesinde hafif bir terslik vardı. Bize doğru yürürken huysuzca söylenen Cooper'a baktık aynı anda. Utanarak uzaklaştım Kevın'dan. O da beni bırakmak zorunda kaldığı için bu durumdan memnun görünmüyordu. Burnundan öfkeyle soludu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Julietta
Novela JuvenilÇıkmaz bir sokak gibiymiş demek ki AŞK insan bir kere gönül verdi mi geri dönüşü mümkün olmuyormuş.