Julietta ve Kevın'la daha güzel oldu sanki...😏
Keyifli okumalar canlar...❤
"Kurdun elinden masum bir kuzuyu kurtarmak istiyorum sadece." Onun gözlerinin içine baktım. Kevın'ın göz rengiyle aynıydı ama bakışları aşk değil dostçaydı. O an benim iyiliğimi isteyen bir dost duruyordu karşımda.
"Masum biri olduğumu da nereden çıkardın? Sen de bu konuda tıpkı abin gibi yanılıyorsun." Gözlerimin içine baktı. Çok şey görüyor gibiydi orada. Onun konuşmasına fırsat vermeden atıldım, duyacaklarım beni korkutmuştu çünkü.
"Oturalım lütfen."
"Elbette."
Masaya geçtiğimizde Arthur'un yanına otururken gözlerini kısarak beni süzdü. Ardından kulağıma eğilerek fısıltıyla konuştu.
"Az önce ki davranışların beni çok rahatsız etti." Bakışlarımı kaldırıp onun öfkeden çakmak çakmak olan gözlerine çevirdim. Nedenini anlamaya çalıştım, Cooper ile dans etmemden mi rahatsızlık duymuştu?
"Cooper'dan hoşlanmıyorum ondan uzak duracaksın." Aman Tanrım Cooper'ın bana asıldığını düşünüyordu. Başıma şiddetli bir ağrının saplandığını hissettim.
"Yanlış anladın Arthur. O sadece..."
"Sözümü ikiletme ondan uzak dur."
"Peki." diyerek şaraptan bir yudum aldım. Çok geçmeden Cooper ve Ayda mekandan ayrılmak için ayaklandılar.
"En kısa zaman da ara beni Juli. Seninle kız kıza takılırız." Buna benim de çok ihtiyacım vardı. Aklımın bir köşesine onu aramayı not ettim ve sıkıca sarıldım.
"Bunu çok isterim." Cooper kolumu sıvazladı.
"Kendine dikkat et."
Başımla onayladım. Bu arada Arthur huysuzca bana bakıyordu. Cooper ile alıp veremediği ne vardı anlamış değildim. Saçma bir şekilde Cooper'a takmış durumdaydı. Onların gidişinden on beş dakika kadar sonra bir kadeh daha şarap içtim. Tam kalkacağımız sırada sevgili kocam bir müşterisinin ona selam vermesiyle izin isteyerek yanımızdan ayrıldı ve kadınla birlikte yürüyerek muhabbet etmeye başladı. Kevın ve Roselin'in yanında kendimi fazlalık gibi hissederek gerildim. Bu gece benim için çok fazla yorucuydu. Kocamın ardından kaşlarımı çatarak baktım, eğer buraya gelmemiz için ısrarcı davranmasaydı ne güzel evimde oturup sessizliği dinleyecektim. Kevın'a döndüğümde bana dik dik bakıyordu.
"Söyleme fırsatım olmadı, elbisene bayıldım Julietta." dedi Roselin sohbet ortamı oluşturmak için. Bu defa bakışlarım ona kaydı.
"Teşekkür ederim kocamın zevki." O an Kevın'ın yüzünde gözle görülür bir şekilde değişiklik oldu. Kaşları çatılırken alnı kırışmıştı. Bunu farkında olmadan yaptığını anlamak güç değildi. İşte bu hali içime dokundu. Öyle bir dokundu ki...
"Kocan gerçekten zevkli bir adammış. Ayrıca senin gibi güzel bir kadına sahip olduğu için çok da şanslı." Bana iltifat ettiğine inanamıyorum. Bu kız aklını kaçırmış olmalı. Ona baktığımda samimi görünüyordu. Oysa ben kıskançlık ve kafa karışıklığı içinde kıvranıyordum karşısında. Tam teşekkür etmeye hazırlanıyordum ki Kevın araya girdi.
"Güzellik her şey değil Roselin. Ondan daha önemli olan şeyler var. Mesela dürüstlük ve sadakat gibi... Asıl bunlar bir kadında olması gereken en önemli meziyetlerdir."
Ah bu nasıl bir sözdü. Kalbim parçalara ayrılırken gözbebeklerim titreşerek Kevın'a baktım. Sesinin saldırganlığı bedenine de sirayet etmişti. Her an avının üzerine atlayacak vahşi bir hayvana benziyordu. Kaşları hala çatıktı ve son derece tehlikeli ve acımazsız görünüyordu. Omuzlarımı geriye alarak sırtımı dikleştirdim ama işe yaramadı. Kalbimin sıkışmasıyla birlikte ani gelen baş dönmesini yok saymaya çalışmak oldukça zordu. Kulaklarımı uğuldatacak derecede keskin bir acı vardı başımda ve yavaşça boynuma doğru yayıldı. Karnıma giren başka bir ağrıyla nefesim kesilirken elimdeki kadehi yere düşürdüm. Parçalara ayrılan kadehin çıkardığı ses beni acımasızca alıp eskilere savurup fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Julietta
أدب المراهقينÇıkmaz bir sokak gibiymiş demek ki AŞK insan bir kere gönül verdi mi geri dönüşü mümkün olmuyormuş.