Sıcak Saatler 2 (+18)

1K 52 38
                                    

Keyifli Okumalar

Bu bölümü sevgili canokurum @BraDemir664 ithaf ediyorum. Güzel yorumların için teşekkür ederim.

Üzerine koyu renk kısa kollu bir tişört, altına da siyah bir eşofman altı giymişti ve ayakları çıplaktı. Kendine has tarzının dışındaydı ve oldukça doğal görünüyordu. Her haliyle fazla seksiydi. Dalgalı saçları dağınık, bana bakan gözleri gece gibi karanlık ve fırtınalıydı. Görünüşü karşısında derin titrek bir nefes aldım. Benimse üzerimde ince askılı beyaz bir gecelik vardı.

Düşüncelerime zıt bir şekilde konuştum.

"Az önce yazdığım mesajı görmedin galiba, odamda ne işin var?"

"Mesajını okudum ama seninle yüz yüze konuşmak istediğim için buradayım."

"Konu nedir?"

"Birincisi senin nasıl olduğunu görmem gerekiyordu. Akşam yemeğinde iyi değildin? Sonra terasta da oldukça durgundun." Evet iyi değildim çünkü Olivia cadısı seni neredeyse yiyecekti.

"Gördüğün gibi gayet iyiyim."

"Neden uyanıksın?"

"Sen neden uyanıksın?" diye karşılık verdim ona burnumu dikleştirip gözlerine bakarken. Olivia'ya meydan verdiği için ona kızgındım. Eliyle ensesini kaşıdı. Bu hareket bayıldıklarım arasında ilk sıradaydı.

"Uyuyamadım. Konu ben değilim güzelim, söyle bakalım tüm gün boyunca neden benden kaçtın?"

"Neden bahsettiğini anlamış değilim." diyerek onu arkamda bırakıp pencereye doğru ilerledim ve başımı kaldırıp gökyüzünde parıldayan yıldızlara baktım. Kevın'ın büyüsünden kendimi bir şekilde korumam gerekiyordu, bunun en etkili yolu da ondan mümkün olduğunca uzak durmaktı. Her zaman yaptığı gibi benimle oynamasını ve kalbimi kırmasını istemiyordum.

"Ayrıca gecenin bir yarısı odama gelmeni gerektirecek kadar önemli bir konu değil bu." Kevın soluğunu sertçe bıraktı. Sıkıntılı mı görünüyordu yoksa?

"Gündüz hiç yalnız kalmadın ve bu soruyu sana herkesin içinde soramazdım." Kevın'a baktım. Yüz hatları katıydı. Ona karşı atağa geçmeye karar verdim.

"Evet yalnız kalmadım çünkü Roberto, Ayda ve Cooper benimle çok güzel ilgilendiler. Yani senden kaçtığımı düşünmekle yanılmışsın. Cevabını aldın şimdi sevgilinin yanına gidebilirsin. Eğer uyanırsa ortalığı ayağa kaldırabilir. Böyle bir şey olmasını istemeyiz değil mi?" Gitmek yerine bana doğru birkaç adım yaklaştı. O anda nefesimi tuttum.

"Ne yani onun yanında mı olmamı tercih ederdin?" Gözlerini yüzümden ayırmadan konuşmuştu biliyorum beni köşeye sıkıştırmaktı amacı.

"Sevgilin olan o." Düşünceli bakışlarını yüzümde gezdirdi.

"Tercih benim."

"Evet sen onu tercih ettin." Köşeye sıkışan Bay huysuz hoşnut görünmüyordu.

"Çünkü sen beni reddettin." Ortama yayılan gerginlik bir süre odada hükmünü sürdü.

"Şimdi sorumu doğru yanıtla lütfen. Benden kaçıyor musun?"

"Cevapladım ya. Hayır."

"Ama ben öyle hissetmiyorum. Ne zaman yanına gelsem uzaklaştın oradan." Bana biraz daha yaklaştı ama çok değil. Bu kadarlık yakınlığı bile düzgün düşünmemi engelliyordu, kafamı toparlayamıyordum.

"Nedenini merak ediyorum."

"Yanlış bir sonuca varmışsın." dedim direterek. Derin bir nefes aldı ardından tebessüm etti.

JuliettaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin