*Ryan szemszöge*
Combjára fogtam, majd közelebb húztam magamhoz. Sarkamon ültem a lába között, majd, mikor kiegyenesedtem és végignéztem rajta, a nyálam összegyűlt a szájamban.
Olyan szexin festett a kanapén, ártatlanul, egyben vadítóan, hogy, hiába hittem azt, már képtelenség ennél jobban is állnom, még jobban ágaskodott a kicsi ott lent.
Végignyaltam alsó ajkamon, ezzel is ingerelve őt, majd kezemre támaszkodva kezdtem el felfele kúszni rajta. Lassan, már-már engem is örjítő lassúsággal közeledtem hasához. Egyik kezemmel végigsimítottam hasán, ujjbegyeimmel kockái körvonalát rajzoltam körbe, miközben lágy puszikkal leptem el a bőrfelületet. Egyre feljebb és feljebb haladtam hasán, már néha megnyalintottam puszijaim helyét, mire csak hátravetett fejjel és jól kidomborított mellkassal válaszolt, ami mellé nyögések is társultak. Mikor elértem mellbimbójához, egyik kavicsát szájamba kaptam és szopkodni kezdtem. Fogammal néha rászorítottam, majd meghúzogattam. Másikat két ujjam közé vettem és morzsolgatni kezdtem, ezt is néha meghúzva, majd elengedve és elölről kezdve az egészet. Számban levő bimbóját kiengedtem ajkaim közül egy hangos cuppanás kíséretében és mélyen Daniel szemeibe néztem, majd úgy hajoltam vissza rá, közben folyamatosan tartva a szemkontaktust.
Daniel egyre hangosabban nyüszített és nyögdécselt, kiéhezve várta már a kielégülést, olyannyira, hogy zavarban volt már. Arca vörös színben pompázott, zöldes-kékes árnyalatú szeme csak úgy tündökölt a félhomályban, engem ezzel teljesen magába szippantva. Hirtelen úgy éreztem, hogy szájam kiszáradt, ezért kénytelen voltam végignyalni ajkaimon.
Láttam, még a sötétség ellenére is, ahogy Daniel ádámcsutkája fel és le mozog, miközben hatalmas nagyokat nyel. Hatalmas büszekéggel töltött ez el, emiatt még hevesebben kezdtem el szopkodni kavicsait. Még több nyálat használtam, aminek meg is lett az eredménye, nyálcsíkot hagytam az ajkaim és a bimbije hegye között, ezzel láthatóvá téve az utat a szájam és testrésze között, mikor elválltam tőle. Mélyről jövő, morgásszerű hangot hallatva indultam meg jobban felfele, miközben végignyaltam mellkasán, fel a nyakán, egészen füle tövéig, ahol rátapadtam a bőrre és szívni kezdtem. Közben csípőmmel döfködő köröket írtam le, folyamatosan megpiszkálva az alattam fekvő ágyékát. Kezével lapockámba mart, végigkarmolt rajta, majd szorosan magához húzott. Kiengedtem a bőrt ajkaim közül és övéire tapadtam.
Csak úgy faltam puha és édes ajkait, nyelvemel megnyaltam felső ajkait. Ellazította állát és, amikor találkoztak nyelveink, tudtam, hogy ő kell nekem, senki más. Éreztem, hogy őt szánta nekem a sors, bár, nem igazán hiszek az ilyen dolgokban, de most tudtam, hogy nincs rajta kívül senki más a világon, aki képes lenne megadni nekem azokat, amiket ő.
Kezemet lassan levezettem hasán, V vonalán, amíg elérte nadrágja szélét az ujjam. Egy pillanatra elváltam tőle, hogy lássam a két szememmel, amikor beleegyezését adja. Biztosra akartam menni, hogy nem akar majd visszafordulni a célegyenesben és meggondolni magát. Erre nem is lett volna szükségem, mert, amint kezeim elértek nadrágjához, csípőjét megemelte és egy felszabadult nyögést hallatott. Kigomboltam nadrágját és villámsebességgel lehúztam róla. Kicsi türelmetlen pedig, ahogy visszamásztam fölé az én nadrágomhoz nyúlt és kezdte el kicsatolni az övemet. Ameddig tudta, lehúzta rólam a nadrágomat, majd én is rásegítettem egy kicsit. Most már mindketten alsóban virítottunk egymás előtt. Láttam, ahogy alsóján egy kisebb foltban sötétebb az anyag a kelleténél, így biztosan tudtam, jó alaposan felizgattam a kis csöppségget.
Egyre jobban közelítottem merevedő tagjához, majd anyagon keresztül csókot leheltem rá. Nyelvemet kidugva nyaltam végig hosszán, amire lányokat megszégyenítő hangon nyögött fel. Csak elmosolyodtam és felnéztem arcára, közben még mindig állammal súrolva tagját. Zavarában kezével eltakarta arcát, ami nekem nem volt ínyemre egyáltalán, ezért visszahajoltam arca fölé és elvéve kezeit onnan, feje fölé fogtam össze őket egyik kezemmel.
YOU ARE READING
Vissza a gyökerekig
General Fiction"Kezeimet csípőjére tettem és rámarkoltam, ezzel jelezve neki. Értette a célzást és, míg folyamatosan ízlelgettük egymás ajkait, amik most annyira egymásra találtak, mint még eddig soha semmi, ölembe ült. Nem akartunk elválni egymástól, ezt az is bi...