♛ 20. Bölüm - Eski Aşıklar ♛

2.5K 127 112
                                    

!!Bölüme başlamadan size bir soru sormak istiyorum. Geçen bölüm ve bu bölüm aralara görseller koydum. Sizce aralara benzeri görseller koymaya devam edeyim mi yoksa koymam akışı bozuyor diye mi düşünüyorsunuz? Cevaplarınıza göre ilerleyeceğim 😊

Satır aralarında yorumlarınızı görmek isterim🙏. Oy vermeyi unutmayın lütfen.

Bölüm sonunda görüşmek üzere

Keyifli okumalar.

Sabah sabah aşırı enerjik uyanmıştım. Bugün intikam günüydü laflarını onlara yedirecektim. Dün akşam eski arkadaşlarımı aramıştım. Biraz sohbet etmiştik ve bazıları da yeni adresimi öğrenmişleri. Benim odanın camı tam dış kapının önüne bakmıyordu ama yoldan geçen kuryeleri görüyordum.

It might seem crazy what I'm about to say
Sunshine she's here, you can take a break
I'm a hot air balloon that could go to space
With the air, like I don't care baby by the way

Şarkıyı mırıldanmaya devam ederken en sevdiğim kısmı geldiğinde hafif dans etmeye başladım ve etrafımda döndüm.

Because I'm happy!
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I'm happy

Siyah diz üstü elbisemi ve uzun çizmemi giydim. Saçlarımı düzleştirdim ve göz makyajı yaptım. Ceketimi ve çantamı elime alarak odadan çıktım.

 Ceketimi ve çantamı elime alarak odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-benzeri görsel-

Mırıldanarak indiğim salonun her yerinde çiçek paketleri vardı ve yenileri gelmeye devam ediyordu. Aksel, Yağız ve Yahya buradaydı.

İşte benim aradığım üçlü.

"Günaydın" dedim aşırı enerjik çıkan sesimle.

"Günaydın" dedi Aksel soğukça

Yağız cevap vermedi. Yağız niye cevap vermiyorsun?

Yahya bir çiçek paketinin üstündeki kağıdı okuyordu.

Bu evdeki en enerjik günümdü. Kapının oradan adım sesleri duyunca oraya döndüm. Seza elinde çiçekle girdi.

"Bir tane daha geldi" dedi.

Kutunun içinde kırmızı güller gelmişti "Çok güzel duruyor" diye Seza'nın elinden aldım ve kokladım.

Üstünde ki notu aldım "Tekrar sesini duymak çok güzeldi. Seni görmek için sabırsızlanıyorum -K" yazıyordu. Göz ucuyla Seza'nın da okuduğunu fark ettim.

Yağız yerinden kalkmış rastgele bir buketin notunu okudu " Yeniden kalbinin çarptığını fark etmiş " alayla güldü ardından sessiz sessiz bir şeyler dedi anlamadım.

VEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin