Yağız gitmişti.
Ben de söylediğimden pişman olmuştum ama zamanı geri alamazdım.
Odadan çıktım ve bahçeye indim. Yahya ve Seza oturuyordu.
"Yağız gitti" "dedim yanlarına otururken.
"Nereye gitti? İşlerle ilgili durum olsa haberim olurdu" dedi Seza.
"Benimle ilgili durum" dedim.
"İyi misin?" dedi Yahya.
"Yağız'a Timur gibi misin dedim" dediğimde ikisi de bir anda dondu kaldı.
Kendilerine geldiklerinde ilk tepkileri "Ne?" diye yüksek sesle konuşmak oldu.
"Yapmadın Ahu, yapmazsın o kadar da değil" dedi Seza.
"Neden?" dedi Yahya.
"Üstüme geldi tamam mı bilerek demedim?"
"Ne diye üstüne geldi?" dedi Seza.
Seviyorum dedi diyemedim
"Anlamıyorsunuz beni anlamayacaksınız"
"Anlatsan anlarız Ahu yine duvar örüyorsun" dedi Seza ama yanlarından kalktım odama çıktım.
Ben hiç sevilmedim, ben hiç kabul edilmedim. Beni en son seviyorum lafı altında bir adamın hayatımı mahvetmesi ile bu hayat girmiştim. Beni anlamıyorlardı.
Kapı bir çok kez çalındı ama açmadım. En son kişi pes etti sanmıştım ama kapıyı açıp girdi.
Gelen Aksel'di.
"Çıkar mısın?" dediğimde umursamadı ve yatağıma oturdu. "Aksel" dedim uyarı niteliğinde ama nafile.
"Neyin var, nasılsın diye sormayacağım. Yanına susmaya, desteğe geldim" kendi bilirde zaten içsel düşüncelerle kendimi yiyip bitiriyordum. Kenarda durabilirdi.
"Ağlayabilirsin" dedi.
"Ne?" dedim şaşırarak.
"Düşüncelerini içinde tutmaktan vazgeç bırak gözyaşı olarak akıp gitsinler"
"Ağlamak istemiyorum"
"Peki ama iyi gününde, kötü gününde de senin biliyorsun paylaşabilirsin"
"Anlaşılmıyorum gibi hissediyorum"
"Anlaşılmayı denedin mi?"
"Bunu isteyecek kimse de olmadı belki?"
"Hayatın şu an kalabalıklaştı kimsesiz değilsin ve sen buna adapte olamıyorsun Ahu?"
"Kalabalıklar yanıltıcıysa?"
"Ya değilse ve böyle yaparak kaybediyorsan"
"Sinirimi bozuyorsun Aksel"
"Haklı olduğum için mi?" dedi gülerek.
"Evet" dedim.
"Bunu bir de ses kaydına alayım öyle söyle. Birine Ahu haksız olduğunu kabul etti desem inanmaz" dedi benimle uğraşarak.
"Bir daha duyamazsın" dedim
&
Tüm gün Yağız'ı bekledim ama gelmedi. Arada Seza ile konuştum. Bugün hiç haber alamamış. Az önce eve gelen Aksel'i de yoklamıştım o da bugün Yağız'ı hiç görmemiş.
Günün ağırlığı üstüme çökmüştü. Evde olsam da telefon trafiğim hiç bitmemişti. Yeni bir hayatın getirdiği büyük sorumluluklarım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
ChickLitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...