Merhabalar, bölüme başlamadan önce size yapay zeka ya çizdirmeye çalıştığım Ahu ve Yağız'ı paylaşmak istiyorum.
En benzeyen görsel oldu 😂 Hep sinirlenen bir Ahu ve Ahu'yu gördükçe mutlu olan Yağız görseli oluştu. Tam ilk bölümleri yansıtıyor.
Keyifli okumalar dilerim
Benim Ahu'ya olan aşkım ilk günden beri içime sığmıyordu.
Şimdi de o anlardan biriydi.
Bir organizasyon ile evlilik teklifi etmeyi planlıyordum lakin hislerimin yoğunluğu ve konunun akışı bir anda doğru zaman olduğunu düşündürmüştü.
İki ya da üç dakika geçti. Ya da bir asır, Ahu'dan hiçbir tepki alamadım.
Sevgisinden emindim ama Ahu hassastı.
Belki erken görüyordu, belki de hazır değildi.
Onu tanıyordum ama yaralarının onu nasıl etkileyeceğini kestiremiyordum.
Ahu'nun gözlerinden yaşlar akmaya başladığında çöktüğüm yerden kalktım.
Ellerimi yanaklarına koydum "Ahu'm tamam hiç yaşanmamış sayalım. Ağlama" dedim.
"Yağız" dedi ardından gözyaşlarını sildi "Şaşkınlıktan ve mutluluktan ağlıyorum. Az önceki gibi yüzüğümle durur musun coşkulu evet diyemedim" dedi.
Bir anda değişen ruh hallerine alışmam lazımdı.
Heyecanını görmek huzur vermişti. Beraber mutlulukla geçecek ömrümüz için ilk adımı atıyorduk.
Yüzüğü tekrar çıkardım. Saçlarını geriye aldı ve daha bir şey söyleyemeden "Evet" dedi yüksek sesle ve sarıldı.
İçi içine sığmayan tek ben değildim.
Belinden kendime doğru iyice çekip sıkı sarıldım. En huzurlu olduğum andı.
"Teşekkür ederim Yağız" dedi geri çekilmişti "Beni sevdiğin, beni sevilmeye değer biri olduğuma inandırdığın, ruhuma dokunduğun ve kimsesizliğime son verdiğin için teşekkür ederim"
"Şşş" dedim ve gözyaşlarını sildim. Tek tek gözlerinden öptüm "Beni sevdiğin, bana can olduğun ben teşekkür ederim sevgilim"
"Çok ağladım. Anı bozdum, insanlar böyle anları anlatırken ağlamalı olmuyor" dedi bir panik halindeydi.
"Ağladığın kısmını atlarız canımın içi ama çocuğumuz olduğunda doğrusunu anlatırım." derken onunla uğraşmak istedim.
Her haline aşıktım, her ruh haline seve seve katlanırdım.
"Çocuğumuz mu? Çocuklarımız, üç erkek bir kız olsun istiyorum"
Uğraşmak isteyerek söylediğim cümleyi ve onun söylediklerini yeni idrak edebilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
ChickLitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...