♛ 28. Bölüm - Hasta ♛

1.6K 118 14
                                    

"Anlatamıyorum ki" diye söylenerek merdivenden inen Seza'nın önüne geçtim.

"Ne oldu?" diye sordum.

"Yağız abim hastalandı" dedi ve sinirle devam etti "Beyefendi hasta cayır cayır yanıyor, bayık bayık bakıyor ama işe gideceğiz diye talimat yolluyor. İnsanda biraz akıl olur ama hala iyiyim diyor. Düşse burnunu yerden kaldırmaz. Bunun mantığı bu şekilde işliyor. Başka açıklaması olamaz."

"Hastaya bir de ben bakacağım" dedim yukarıya doğru yöneldim.

Hastaysa neydi bu inat?

Odaya girdiğimde Yağız'ın kalkmaya çalıştığını fark ettim. Hızlıca yanına gittiğimde hareketlerimi inceliyordu.

Kolundan tutum ve yatağa oturtdum. Elimi alnına koydum sıcaktı ama daha net anlamak için dudaklarımı alnına bastırdım.

Telefonumu çıkardım ve Sezayı aradım " Mutfaktan ve dışarıdan yanına birer kişi alıp gelsene" dedim ve onay alınca kapattım.

Yağız'ın giyinme odasına girdim. Biraz rafları aradıktan sonra sıfır kollu bir üst bulabildim. Yanına geri döndüğümde Yağız ayağa kalkıyordu.

"Hemen yatağa geri yatıyorsun. İşe gitmeyi unut " dedim o sırada Seza içeri girdi.

"İtiraz girişiminde bulunursan yemin ederim ki seni döverim." Yağız elini teslim olurcasına kaldırdı ve geri oturdu.

"Bunu ancak sen dize getirirdin zaten" dedi Seza.

"Seza" diye sesli bir şekilde uyarmaya çalıştı Yağız ama sesi kısık ve boğuk çıktı.

Kapı çalındığında mutfakta görevli olan Esra hanım ile kapıda sıkça gördüğüm bir adamları gelmişti.

Adama doğru döndüm "Manava gidiyorsun portakal, greyfurt, kivi ve şu an aklıma başka bir meyve gelmiyor gördüklerinden alırsın" dediğimde başıyla onayladı.

"Esra hanım sizde ıhlamur yapın balla ve limonla içereceğiz. Birde çorba yapın" biraz durdum ve düşündüm "Şu anlık ekleyeceğim bir şey yok gidebilirsiniz"

"Seza sende doktor çağır"

"İyiyim ben" diye arkamdan Yağız'ın sesi geliyordu. Ondan tarafa döndüm ve elimde tuttuğum üst aklıma geldi. Yağız'a doğru fırlattım " Sana fikir sormadık. Kazağını çıkar verdiğim üstü giy ateşin var"

"Hem döverim hem severim mi oluyor?" dedi Seza.

"Seza doktor çağır dedim" diye tekrar hatırlattım. Şu an alttan alttan sırıtmasını görmek istemiyordum. Seza sinirlendiğimi anladığı için hızlıca çıktı.

"Yağız niye üstünü örtüyorsun?" diyerek yanına gittim ve yorganı geri çektim.

"Üşüyorum güzelim yorganı alıyorsan gel sen sarıl ısınayım" 

"Yağız hastasın, ateşin var üstünü örtemezsin" dedim yatağın diğer tarafına oturdum.

"Sen benimle ilgilenip tüm gün yanımda kalacaksan hastayım hem de çok ağır hastayım."

"Uyu dinlen " dedim. Hemen şımarmış mıydı ne?  

Yağız yattığı taraftan bana doğru kaydı ve elimi aldı ve kendine çekerek gözlerini kapattı.

"Yağız-"

"Hiç laf etme güzelim ben sana öyle mi yapmıştım" dedi.

Timur'un evinde kötü olduğum andan bahsediyordu. Onun eline sıkıca sarılıp uyumuştum. Ödeşmiş olalım diye kabul ettim.

VEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin