Öncelikle herkese merhaba bölüm gecikti çünkü benim taslaklarımda olan 25-26-27 bölümler silindi. Bu bölümlerin gelecek hızında yavaşlık olacak ama sonra tam gaz devam 🙂
Keyifli okumalar.
Oy ve yorumlarda düşüş var lütfen sessiz okuyucu olmayın. Desteklerinizi bekliyorum.
Odama girdim ve ardımdan kapı açıldı. Yağız gelmişti. Bir anda sarıldı.
"Gelmişsin" dedi.
Sarılmasına karşılık verdim ve "Evet" dedim.
"dün de görüşemedik.
iki yüzyıl görüşememişiz gibi geldi
ve üç yüzyıllık göresim geldi seni." dedi güzel ses tonuyla Cemal Süreya'dan alıntı yapmıştı.
Daha sıkı sarıldı ve "Üç yüz yıl hasretimi giderme borcun var bana çok özledim" dedi.
Kapını tıklatılması ile ayrılmıştık. Seza gelmişti. Elindeki telefon çalıyordu "Buna bakmalısın" dedi Yağız'a.
"Geleceğim" dedi ve odadan çıktı.
Seza yanıma doğru geldi "Çok şükür geldin. Hoş geldin?"
"Hoş buldum da neden şükür dedin?"
Yağız yeni gittiği için kapının orayı göstererek "Bu var ya özledim diye beni bunalttı. Özledim demediği dakikalar da ya başına bir şey gelirse haberim olmazsa diye de ayrı bunalttı. Yalvarırım bir daha gitme. Gideceksen abimi de yanına al."
"Bakarız"
"Almazsan zorla yollarım. Bana da yazık" dediğinde güldüm.
Seza'nın yakınmalarını dinleyerek salona inmiştim. Aksel içeriye girdiğinde Seza yanımdan ayrıldı. Yine bir gerilim vardı.
"Hoş geldin" diyerek sarıldı Aksel.
"Hoş buldum" dedim.
Salona Yağız girmişti. Bize doğru bakıyordu.
"Gözlerimiz yollarda kaldı. Ne tatiliydi bu?"
"Çok çalıştım ya ondan" dedim şaka yaparak. Ruhen yorgunluğumu görmezden gelerek konuşmuştuk.
Salona geçtiğimizde kısa süreliğine sessizlik oluştu. Esra Hanım oturuyoruz diye kahve servisi yapmıştı.
Dan diye konuya girecektim "Ben yokken evde kalmamışsınız nerelerdeydiniz?" aklımda farklı senaryolar kurmaktansa sormak en iyisiydi.
"İş güç koşuşturuyorduk." dedi Aksel
"Kaç gündür hiç uyumadınız o zaman"
"Ne alakası var?"
"Neredeydiniz o zaman? Kız arkadaşlarınız var benden mi saklıyorsunuz" Yağız bir anda öksürmeye başladı. Kahve boğazında kalmıştı.
"Helal helal" dedim Yağız'a doğru dönerek.
"Yok artık" dedi kısık sesle Yağız.
"Hayır. Arabada, mekanlarda falan uyudum" dedi Aksel.
"Sen Yağız?"
"Aynı bende"
"Aksel'in söylediklerini kopyala yapıştır yapma doğruyu söyle"
"Yoğundum bende"
"İyi öyle olsun bakalım" dedim cevapları hiç beğenmemiştim.
"Asıl sen neredeydin?" dedi Aksel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
ChickLitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...