♛ 26. Bölüm PART:2 ♛

1.5K 98 19
                                    

"Ahu dediklerimi unuttun mu? " dedi Yahya.

"Hayır"

"Aksel'e meydan okuyor gibi durdun"

"Ben gücümüzü ispatladım. Kabul edin diye mi yalvarsaydık?"

"Ama Ahu bu şekilde-" derken sözünü kestim.

"Kontrolüm altında Yahya sakin ol"

Biz konuşurken kenarda bekleyen İsmail yanımıza geldi. Konunun kapanması iyi olmuştu. Yalan söylemiştim kontrolüm altında değildi. 

"Ahu hanım size teşekkür etmeye geldim" dedi.

"Ne için?"

"Dün hastane ile görüştüm. Öykü'nün masraflarını ödemişsiniz"

"Öykü için elimden bir şey gelebildiyse ne mutlu bana. Bu arada yarın eve geçtiğini söylediler. Öykü'yü görmek isterim."

"Tabii ki de benim kızım meraklıdır. Resminize bile bakmış abla ne zaman gelecek diyor"

"Yaa ben onu yerim"

İsmail ile Öykü hakkında biraz daha konuştuktan sonra alandan ayrıldık.

Birazdan toplantı biterdi ve Atayarlar da gelirdi.

İkinci bir konuşma seansı başlayacaktı.

&

Atayarlar eve gelmişti ve ikisi de çaprazlarımda oturuyordu.

"Sen ne yapıyorsun Ahu?" diye sert bir tonda Aksel sordu.

"Ne yapıyorum Aksel?"

"Kuyu üyesi olmak ne demek? Biz seni koruyorduk"

"Gidip Şahin'i almasını, kendini tehlikeye atmasını da unutmayalım" dedi Yağız sinirle.

Kuzenler sayemde ortak bir nokta buluşmuşlardı. Ne güzel.

"Haklı. Sen zaten aramıza korunmak için girmedin mi? Zaten istediğini aldın."

"Ben sana buraları yönetecek kadın da gerekiyor dedim"

"Ahu-" devam etmede sözünü kestim.

"Şu an alacağım haklardan konuşalım. Gerisi boş konuşma oluyor."

"Peki. Öncelikle Ahu karşımda oturamazsın"

"Neden?"

"Kurallar Ahu kurallar"

"Sen de de ne bu havalar sanarsın ki hünkar. Gelmeden destur diye de seslendirtiyor musun?"

"Ahu lütfen zor durumlarda bırakma beni"

"Sol tarafta oturmam o kısımda güç olarak bir tık daha düşük kişiler varmış. Sağ tarafta da Timur var oraya mı oturayım?" diye bağırdım savunmam çok güçlüydü bence.

Yüzünü sıvazladı "Timur var doğru" dedi.  

"Timur ile yan yana veya karşı karşıya oturmayacak Aksel" dedi Yağız ama bu şimdi koltuklardan başlayıp Ahu hiç gelmesine getirebilirdi konuyu o şekilde seziyordum.

"Tamam karşımda oturabilirsin ama benden önce toplantıdan çıkamazsın"

"Hani okulda olur ya sınıf kuralları kapıya asılır sen de kuralları kapıya as. Maşallah ne kadar çok kuralın var. Oturma, kalkma, nefes alma, konuşma.... Ay yemin ederim içim bunaldı."

VEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin