Olayın başını Yağız'dan okuduktan sonra esas itiraf sahnesini ve devamını okuyacaksınız.
Satır aralarına yorumlarınızı bekliyorum. Bölüm sonunda görüşmek üzere keyifli okumalar.
Yağız'ın Anlatımı
"Ahu nasıl?"
"Yahya'nın yanındaymış herhalde birazdan gelirler" dedi Aksel.
"Niye hemen ayaklanmış?"
"Yeni geldim Yağız bilmiyorum" diyerekten koltuğa oturdu.
Yıllar önce kardeşiz demiştik. Lisenin ilk yılları bize kuzen demelerine bile izin vermezdik. Şimdi ise aynı anda anılmak sorun yaratıyordu.
"Şahin'i aldık diye yaptılar. Aslında direkt Ahu'ya oynayacaklarmış yılan olayı-"
Kapı açılınca sözünü devam ettirmedi. Kalbimin görmek için can attığı kişi gelmişti.
"İyi misin?" diye direkt sordu. Endişeli halleri hoşuma gidiyordu. Bastırmak istediği taraflarını aslında artık farkında olmadan gözler önüne seriyordu.
"Neredeydin?" diye Aksel ile aynı anda sorduk.
Ahu'nun bakışlarında yorgunluk vardı. Bir şeylerin ters gittiğini hissediyordum.
"Buradayım" dedi.
Bu cevap benim için yeterli değildi ama konuşmanın bu kadar kalabalıkta olması onu daha da asileştireceği için sustum.
"Şahin ele geçirildi diye sahipleri intikam planları yapmış. Bilgiyi aldık ama adamların hepsi ölü geçti elimize şerefsizlerin ne yaptığı belli olmuyor" bazı kısımları atlayarak anlattığını biliyordum. Daha sonra konuşacaktık.
Lider de olsa, benimle anılmak istemese de bensiz hiçti, benim varlığım onun konumuna katkı sağlıyordu.
Seza gözlerini kaçırdı ve başını sağa sola salladı.
"Sen kime şerefsiz diyorsun? İşimi yapamadım gururuma yediremiyorum diyemiyor da şerefsiz diyor" diye Ahu sinirle konuştu.
Güzelim, asi güzelim yine yapmıştı yapacağını... Kendini tehlikeye atması hoşuma gitmiyordu.
"Ah Ahu" dedi Yahya sitem ederek.
"Sen mi yaptın?" dedi Aksel.
Bakışlarını hiç bana çevirmedi. Ne kadar inkar etse de onu önemsediğim için sitem edeceğimi biliyordu ve kaçıyordu.
Ahu bakışlarıyla dövdüğü yetmiyormuş gibi sözleri ile Aksel'i dövmeye devam ederken kapıdan sesler gelince Yahya ve Seza'ya işaret yapınca çıkmışlardı. Güvenilir birileri etrafı sıkı tutmalıydı.
Yeterli zayıflıklar gösterilmişti. Dahasına izin veremezdim. Sevdiğim kadın etkileniyordu ve artık eski Yağız'ın geri dönmesi gerekiyordu.
Ahu o kadar dünyam olmuştu ki bulunduğum konumdan geri adımlar atmıştım.
"Burada hakaret yiyorum" ayağa kalktı. Bu tavırlar ona uymuyordu "Sizinle uğraşamam" diyerekten hızlıca çıktı.
"Bir şeyler oluyor" dedim.
"Bu kesinlikle Ahu'ya uyan bir tavır değil" dedi.
Endişelerim yersiz değildi biliyordum.
"Seza" diyen sesini duydum ve ardından bir ses geldi. Hızlıca yerimden kalktım ve kapıyı açtığımda yere düştüğünü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
ChickLitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...