Herkese merhaba 😊
Satır aralarında yorumlarınızı görmek çok isterim ve yıldıza tıklayıp oy vererek destek olursanız sevinirim.
Keyifli okumalar dilerim.
Tüm gün stres içinde geçirdiğim doğrudur.
Saat 17.00'a gelmek üzereyken yerimden kalktım. Artık hazırlanmam gerekiyordu. Olacaklardan kaçamazdım. Eninde sonunda bu yüzleşme yaşanacaktı.
Dolaba doğru ilerledim ve gece için bir elbise seçmeye başladım. Bunları hep internetten rastgele sipariş vermiştim. Bedenleri uymasını dilemekten başka çarem yoktu. Kırmızı uzun ve kolları ip askılı şeklinde olan elbiseyi yatağa serdim. Yine dolabın başına döndüm ve askıları tek tek kenara iterek bakınmaya başladım. Son sıraya doğru gelirken lacivert elbise de elim durdu. Bu elbisede ip askılıydı ve askısı taşlarla kaplıydı. Kısa bir etek kısmı vardı ve onunda altlarında taşlar vardı. Bu elbiseyi de yatağa serdim. Yatağın ucunda bir kırmızı elbiseye bakıyor birde lacivert elbiseye bakıyordum. Fazlaca kararsız bir kişiliğim vardı.
Yağız veya Aksel ikilisinden birine mesaj atıp sorsam olur mu diye düşünmeden edemedim. Seza ve İsmail de olabilirdi ama adamlar ne alaka falan da olabilirlerdi.
Kapının tıklatılması ile bakışlarımı elbiselerden çevirdim ve " Gel" dedim.
İçeriye Seza gelmişti. Tebessüm ederek "Nasılsın?" diye sordu.
" Kararsız" dedim ve elimle yatağa serili elbiseleri işaret ederek " Sence hangisi?" diye sordum. Hal hatır sormadan konuya girmiştim.
Seza yanıma doğru geldi ve yataktaki kırmızı elbiseyi aldı. Askısından tutarak kaldırdı ve üstüme doğru tuttu. Sonra aynısını lacivert elbiseye de yaptı.
" Lacivert" dedi.
Elinden lacivert elbiseyi aldım. Dolabın yanındaki aynaya giderek üstüme tuttum. Güzel bir seçimdi içime sinmişti. Elbiseyi kenarı astım. Sezaya döndüm ve " Neden gelmiştin?" diye sordum.
" Akşam için konuşmak istiyorum. Aslında seni anlıyorum. Aklından bir sürü şeyler geçtiğini de tahmin edebiliyorum ama senin destekçin ve yanında olacağım. Aynı şekilde Yağız abimde olacak. Adını anmayı bile sevmem ama Aksel de bu konuda yanında olduğuna eminim" dedi.
Seza'nın da Aksel ile sorunu vardı. Bu rekabet olayının daha derin konusu vardı ama şu an kendi sorunlarım ile kafam karışıktı.
" Sağ ol" dedim. Size güvenmiyorum şeklinde karşılık verebilirdim ama tercih etmedim. Açık sözlülüğümü bir kenara bıraktım.
" Sana bir hediyem var. Sakıncası yoksa verebilir miyim?"
Şaşırmıştım. Seza neden bana hediye alacaktı? Kafamı salladım ve cebinden siyah bir kutu çıkardı ve bana uzattı.
Uzattığı hediyeyi aldım ve kutunun kapağını açtım. İçinden on adet yüzük çıktı. Hepsinin birbirinden farklı desenleri vardı. Anlamsızca yüzüne baktım.
Kendi elini gösterdi " Belki fark etmişsindir bende de bazı yüzükler var" dedi ve elini hafifçe duvara vurdu ve yüzüklerin ön kısmında sivri bıçak uçları çıktı. " Bu tarz tasarımlara ilgim var. Bugün içeriye silah sokulmayacak. Kendini ufakta olsa güvende hissedersin diye sana da yaptırdım. Hem taşlı, hem de sade tasarım yaptım. Her şekilde uysun diye ama beğenmezsen sorun değil" dedi ve yüzünden bir endişe hali vardı.
Uzun zamandır hediye almamıştım. Zaten hediye alan bir insan değildim. Tek kişilik yaşadığım hayatta olabilecek durum değildi.
Yüzükler aşırı iyi duruyordu. Kendini korumak için üst düzey bir işlem sağlamazdı ama küçük de olsa koruma sağlayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
Chick-LitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...