♛ 27. Bölüm - Kuyu ♛

1.5K 111 10
                                    

"Yahya" dedim hafifçe ona dönerek ensemi ovdum.

"Bunlar üstümüze üstümüze geliyor" dediğimde bakışları ileriye doğru döndü.

Gelen bir sürü adamı görünce ayağa kalktı ve telefonu ile anında bir numarayı tuşladı.

"Üstüme üstüme doğru gelmenizin umarım iyi bir sebebi vardır yoksa istenmeyen durumlar içinde kendinizi bulursunuz" dedim.

"Ahu hanım biz istifa ettik" diyen kişinin geçen sıkıntıdan kapıda konuştuğum Burhan olduğunu fark ettim.

"Sizinle çalışmak için yanınıza geldik" dendi.

Hepsine baktığımda geçen sohbet ettiğim kişiler olduğunu gördüm. Yahya bana anlamayan gözlerle bakıyordu.

Yahya bana döndü 'Ne oluyor?" dercesine baktı.

"Yahya yeni arkadaşlarımız için ne diyorsun?" dedim sorun olmadığını belirtircesine.

"Öğlen hallederiz önce sizle mesaj ile iletişime geçecekler öyle gelirsiniz prosedüre uygun alalım" dediğinde hepsi onayladı ve yanımızdan ayrıldılar.

"Bir anda niye taraf değiştirdiler?" diye sordu.

"Ben sıkıldıkça nöbette kim varsa konuşuyordum. Hayat işte birinin annesi hasta, birinin çocuğu okuyor vs. derken yardım ettim" dediğimde yardımın ne olduğu tak diye anlamıştı.

"Sen şimdi 2 milyonu dağıttın mı?"

"Sen istemedin, bende Timur ile bağlantılı olan işten parayı istemedim"

"Gönlü geniş tabirine tam uyuyorsun ama diğer adamlara veririz diye düşünüyordum. Neyse sağlam adamlarımız var ve hisseler öğlen gibi üstüne geçer. Oradan halledersin"

"Sen halledersin ben sana vekalet vereceğim. Sana uğraşamam dedim ya ben sadece bu işin gözüken tarafındayım"

"Ahu emin misin?"

Başımı geri yasladım "Biz bu işte biriz niye ayrıyız gibi ve ben patronunmuşum gibi davranıyorsun?"

"Çünkü sen istedin diye buradayım Ahu"

"Ben sana işçi ol diye kal demedim ama galiba sen o şekilde bir bağ kuralım istiyorsun" diye sinirle konuştum.

"Hayır. Tamam özür dilerim. Kafam işle dolu ne konuştuğumu bilmiyorum"

"Bu aralar kurduğun tek doğru cümle"

Bozulduğumu anladığı için yavaşça ayağı ile ayağıma vurdu "Sen bana niye abi demiyorsun? Ben senden büyüğüm"

"Ben vazgeçtim patronun olmaya karar verdim. İşine döner misin?"

"İşine gelmeyince hemen atarlan zaten" dedi ve bilgisayarına geri döndü.

"Seni Ayşegül'e yollayacağım atarı o zaman görürsün"

"Aman aman senin yüzünden geçirdiğim en zor günlerdi kız yürüyen problem"

"Aynen aynen inandık" dediğimde hızlıca bana döndü.

"Ahu niye öyle yalandan geçiştiriyormuş gibi diyorsun. Anlaşamadık sanki görmedin"

"Ben cilveleştiğinizi gördüm. Başka bir şey göremedim"

"Yok artık. O zaman senin bu Yağız ile tartışmaların da cilveleşme oluyor. Söylediğin iyi oldu."

"Yok artık ne alaka?"

"Aynen aynen inandık" dedi beni taklit ederek.

"Sinir ediyorsun" dedim koltuğuna doğru vurdum sarsmak için ama etki etmedi.

VEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin