Kendimi biraz öne eğdim " Sen onun gibi değilsin" boynuna bir öpücük kondurdum. "Özür dilerim."
Bunu düşünmeden yaptım çünkü biraz düşününce odadan çıkmam gerekiyordu. Ellerimi omuzlarından ayırmış geri çekilmiştim. Bir tık yüzüne bakma konusunda utandığımı hissediyordum.
"Biliyordum" dedi.
"Neyi?"
"Öyle hissetmediğini?"
"O zaman niye küstün?"
"Küsmedim. Ben sana küsemem"
"O zaman neredeydin?"
"Öyle hissetmediğine sende emin ol istedim. Eğer biraz bile öyle hissettiğini bilsem yaşayamazdım. Bu hayatta en değer verdiğim kişi sensin ve sana kötü hissettirmektense kafama sıkarım"
"Saçmalama" dedim.
"Saçmalamıyorum sen benim sevgimi küçük görüyorsun" dedi Yağız.
Buradan sonrası bu konuşma için çıkmazdı. Küçük görmüyordum ben sadece sevgi konusunda yan yana anılamazdım. Bu doğduğum andan itibaren yazılmış bir kader gibiydi. Bu çıkmaz onu üzüyordu o yüzden odadan çıkmaya karar verdim.
Bir adım ileri atmam ile birlikte kolumdan tutup beni çekmişti. Yağız'ın kucağına gelecek şekilde düştüm.
Bunu bilerek yapmıştı.
Belimi sıkıca tuttu ve boynumu öptü ve orada soluklandığını belli edercesine nefes aldı "Ödeşmek adettendir sen öptün benimde öpmem lazımdı"
"Yağız sınırlarını zorluyorsun" dedim ama sesim istediğim gibi sert çıkmamıştı.
"O sınırlar ne kadar güzel bir kabul etsen"
O sırada Yağız'ın elini çekmeye çalışıyordum ama nafileydi. Bu adam ne inattı.
Yüzünde istediğini almış olmanın verdiği bir sırıtış ile her karşı çıkışımı karşılıyordu. Yine elini çektirdim ve bu sefer eline de vurdum.
Şaşırmasını fırsat bilerek kucağından kalktım "Bir daha sakın bunu yapma"
"Şiddet hiç hoş bir şey değil güzelim"
"Hak ettin" diye söylenerek odadan çıktığımda karşıma Yahya çıktı.
"Kusura bakma ama ben üst kata çıkıyorum. Oda havasız yukarı da balkonlu bir oda vardı. Oraya geçeceğim."
"İyi git" dedim sert bir sesle ama tavrımın onunla alakası yoktu Yağız'a sinirlenememiştim üstümde onun siniri vardı.
"Yağız ile mi konuştunuz?"
"Ne konuşacağım onunla ya" diyerekten odamın önüne ilerledim. Konuşmadan önce boynundan öptüm falan durum karışık diyemezdim.
"Barıştınız mı?"
"Küsmedim ki" dedim düşüncelerimin dalgınlığındaydım ve ne dediğimi şimdi fark etmiştim.
"O sana küstü ya Ahu?"
"Yağız bana küsmez" dedim.
"Ooo" dedi Yahya sırıtarak "Pardon yanlış sorular sorduğumu şimdi anladım"
"Yahya git uyu" dedim ileriye itekledim ardından odama girdim ve kapıyı kapattım. Her zaman diyordum işte Yağız benim ayarlarımla oynuyordu.
Saat çok geç olmuştu. Yatağa girdim ama uyku tutmadı. Elime telefonumu aldım. Saat üç olmuştu ama benim uykuya dair ilgim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
Romanzi rosa / ChickLitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...