Salise, tam saliseyle onu yakaladım ve geri çektim.
Geri çekemeseydim arkasından gidiyor olurdum.
Onu sararken yere doğru kendini bıraktı ve bende onunla birlikte yere çöktüm.
Tir tir titriyordu ve zamandan kopmuşcasına ağlıyordu.
İçindekileri döksün diye dakikalarca ağlamasını dinmesini bekledim.
"Bıraksaydın beni kurtulsaydım" diye bağırdı "Dayanamıyorum" dediğinde ise sesi kısık çıktı.
"Ölmek istiyorsan ölelim, beni almadan gidemezsin"
Nefret ettiğim bu hayatta beni tek nasıl bırakabilirdi.
"Sana bir şey olmasın" dedi elini yanağıma getirmişti "Dayanamıyorum sevgilim, savaşmaktan yoruldum"
"Sensiz ne yapabilirim? Dayanamıyorsan gel beraber bitirelim ya da bırak senin yerine yükleri ben alayım"
Konuşmadı ve başını tekrardan yere doğru çevirdi.
"Seni çok seviyorum" dedim ruhundaki yaralı küçük kız çocuğuna dokunmak istedim "Seni hep seveceğim"
Cevap vermedi veya veremedi.
Uzunca bir süre bekledim. Artık titremiyor ve ağlamıyordu.
Sakinleştiği için "Gidelim mi?" diye sordum.
"Dermanım yok" dedi sessizce. Yavaşça ayağa kalktım ardından onu kucağıma aldım.
Çok sessizdi ilk defa bu kadar sessizdi.
"Eve gitmek istemiyorum" dedi arabaya bindiğimizde.
"Tamam gitmeyiz" dedim.
Atayar holdinge ait bir otele geldik. İçeriye girer girmez. Giriştekiler bana ait odanın oraya kadar geldiler.
Kapıyı açtılar. Ben onlardan kartı alırken Ahu odaya girmişti.
"Tüm oteli boşaltın. Kimse kalmayacak"dedim.
İçeriye girdiğimde Ahu'nun yatağa yattığını, yorganın içine tamamen gömüldüğünü gördüm.
Her yeri kapalıydı. Nefesi kesilecekti. Yavaşça yorganı kaldırmak istediğimde eliyle durdurdu ve izin vermedi.
Uykuya dalarken üstüne hafifçe açardım. Yanında oturup bekledim.
Uyumasını bekliyordum ama uyumamıştı hıçkırık sesi geldiğinde bu sefer yorganı açtım.
"Ahu" dedim endişeli bir şekilde.
"Uyuyamıyorum" diye ağlamaya devam etti.
En son bir yurt köşesine atılırken bu kadar çaresiz ve güçsüz hissetmiştim. Sevdiğim kadın içten içe ölüyor ve bir şey yapamıyordum.
Elim yavaşça saçlarında gezindi "Uyku ilacı alırsın, Orhan'ı arayacağım. O gelene kadar kapat gözlerini ben buradayım, düşünme. Kötü hiç bir şeyi düşünme"
"Kötü olmayan bir şey yok ki"
"Biz varız bizi düşün, tatile gidelim diyordun. Nereye gideceğimizi seçmiş miydin?" diye kafasını dağıtmak amacıyla konuştum.
O sırada bir yandan Orhan'a açıklayıcı mesaj yazdım ve buraya gelecekti.
"Düşünmedim"
"Şehir içinde mi yoksa yurt dışında tatil yapalım isterdin"
"İkisi de"
"İlk önce hangisi yurt dışı yapalım mı?"
"Olabilir daha önce hiç yurt dışına çıkmadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR
Chick-LitBir oyunun içindelerdi ve beni de içlerine çekmişlerdi. Kaçtım yakalandım sonra tekrar kaçtım yine yakalandım. Zaman ilerliyordu ve ben çözüme ulaşamıyordum. Geçen zamanlar bana oyunu onların istediği gibi oynamam gerektiğini öğretti. Kurtulmak içi...