الرواية ملك لـ كاتبه نورهان ناصر نداء القلب ♥️ الجزء الثاني الحلقه •10•
تنهد بعمق ونظر إلى نقطة في الفراغ ثم قال : عايز الصراحه أنا مبقتش فاهم أي حاجه ولا عارف أنا بكرهها ولا بحبها عمتًا سيبكم منها أيرل هي إللي خدتني وبعدتني عن عيلتي يا شمس ضحكت عليا واستغفلتني وكمان سابتني معاهم يعذبوني أنا أصلا معشتش معاهم كتير لأنهم اخدوني على معسكر تدريباتهم وهناك قابلت لارا كانت طفلة بكاءة كده زي نور ...
قاطعته نور باحتجاج : يادي بكاءة وعياطه ونواحه وندابه كمان في إيه يا ماهر يا سيدي أنا بموت في العياط لازم كل يوم اعيط لي اتنين كيلو كده بعد الفطار وكيلو ونص على الغداء ونص كيلو على العشاء مع معلقة كبيرة من مشروب الكآبه وحقنة نكد .
شمس بضحك : ههههههههههههه يابنتي ارحميني مش قادر اضحك انا كمان .
ماهر بذهول : يعيني عليكي يابنتي صوعبتي عليا ده إيه المرار الطافح ده يا قلب أمك هههههههه .
شمس وهو يكتم ضحكاته: كمل كمل نور هتقوم تولع فينا لو فضلنا نتنمر عليها كده مش بعيد تضربنا بطفاية الحريق اللي هناك دي .
ماهر وهو ينظر حيث يشير ثم ضحك وهو يقول : مش لما تتطولها الأول هههههههه يا ربي عيوطه وكمان قصيره كده كتشير هههههههه .
نور بتذمر : إيه التحفيل ده ما تلم اخوك يا شمس ! هو أنا رجل كرسي هنا ده انا حتى المُووووودام خليه يحترمني شوي .
شمس بضحك : اعلش كفاية يا ماهر هنموووت اسكت هههههههه .
ماهر بضحك : أعملها إيه هي اللي قصيره هههههه طب ده انت ليك فريق في المخابرات مزز ياخويا من ندى لـ ريم لـ غيرها ...صواريخ .....هههههههه مش عارف عاجبك إيه في عقلة الاصبع دي بابا سنفور في نفسها كده هههههههه .
نور وهي تتنفس بصوت مرتفع وكأنها ستنفث النيران كـ تنين هائج : انت جي تطلقني يا راجل أنت ولا إيه ؟ بعدين أي بابا سنفور دي كمان لا عندك يا عم ماهر وخد فرامل كفاية انت وأخوك عاملين زي عمود النور كانوا بيأكلوكوا إيه جذور نخيل طب خليه يبص هو كده وأنا هقوم أخلص عليكوا انتوا الاتنين رجالة عنيها زايغه بصحيح يبقى معاهم القمر والدلال والجمال والحلاوة دي كلها - صمتت قليلًا ثم تابعت بنبرة مضحكه - ده تواضع عادشي يعني 🤭😌 وأقل حاجه كمان ويبصوا للنيازك حتت فحم أسود ومهبب على روسكم واللي انا هحرقكم معاهم إن شاء الله وهقول لمراتك يا ماهر على مصايبك فاكر الغيط واللي كنت بتعملوا في بنات عماتك لما شيلت البت نيرة الغلبانه وقومت ملقحها في الترعه يا اللي مش بتعرف تتعامل مع الجنس الناعم اصبروا بس اقوملكوا وانا هوريكوا هعمل ايه يخربيتكوا عليتوا الضغط عندي وانا عيانه وصاحبه مرض ....ومليش الانفعال ...عصبتوني والحلو المقطط اللي اسمه جوزي رجعلي بسلامته بضره روسيه اميركانيه في نفسها بعد سنيين الفراق دي وهو ربطني زي الجاموسه معاه ومش بس كده لأ ده لمملي بنات العالم يحبوه كمان الست لارا الروسية ومروة الصهيونـ..يه والضابط ندى وغيرها ومش عارفه مين كمان اصبر بس يا شمس أما افوق كده والبت الكاتبه دي إللي بوظتلي عيوني من أول روايتها ومخلتنيش اضحك يوم واحد بس معيشاني في مرار ...
أنت تقرأ
نداء القلب 🖤
Mystery / Thrillerناداني قلبك ناداني وهواك قد سحر كياني في ظلمة ليل أراني طيفك فوقفت مكاني أفكر واحتار جناني هربت لكن قد عدت مكاني لم يتحمل قلبي قراري عدت إليك ورأيتك منظرك...قطع أوصالي آلم فؤادي وأبكاني قررت حملك لبيتي ومساعدتك قدر الإمكان أرحتك في حجرة نومي عقمت جر...