البارت 24 ج2

136 4 0
                                    

البارت •24• الرواية ملك لـ كاتبة نورهان ناصر نداء القلب♥️ الجزء الثاني (تفاعل لذيذ 😂ومناقشه انا طماعه )

تجلس بقربها تضم كفة يدها إلى يديها الصغيرة تحتضنها وهي تبكي وتتحدث بتقطع وتمنعها شهقاتها عن التحدث بوضوح ، ربتت نور بيدها الحرة عليها قائلة بابتسامه : خلاص يا حبيبتي أنا كويسه والله الحمد لله يا نهى أهدي بقى .

نهى بدموع : سامحيني يا حبيبتي غصب عني أنا كنت بجيلك لما كنتي في الغيبوبه بس ...

قاطعتها نور بهدوء : عارفه سمر قالتلي روقي بقى أنا أهو قدامك بخير الحمدلله يا قلبي .

نهى بدموع : بجد كويسه طب ليه لسه مخرجتيش الدكتور دايما بيسألني عنك .

نور بشرود : الله يسلمه ، دكتورتي بتقول لسه شويه أنا عامله عمليتين يا نهى وجسمي لسه تعبان ربنا يسهل .

نهى بدموع : ألف عافية يا حبيبتي ألف عافيه سلامتك .

نور بابتسامه : تسلمي حبيبتي ، المهم طمنيني عنك انتي والاولاد وحشوني أوي مجبتهمش معاك ليه ؟

نهى وهي تمسح دموعها : اجيبهم فين يا نور دول كانوا بهدلوا الدنيا ومش بعيد بتوع الأمن يرميهم برى اشقياء اوي اسكوتي .

نور بضحك : قرود أنا عارفه بذات لمار بنتك ربنا يخليهم لك ويباركلك في عمرهم يا رب .

نهى بابتسامه : اللهم آمين يارب .

طرق على باب الغرفه مرت ثوان ودلفت سمر برفقتها أحد الأطباء ، فاستأذنت نهى وغادرت مع وعد بالزيارة مرة أخرى

نور بهدوء : اتفضلي يا دكتورة .

سمر بابتسامه : نور حبيبتي دي دكتورة هالة دكتورة فيزيائيه هتقعد معاكي تفهمك بعض الأمور وتأهلك كويس لأن إن شاء الله انهارده على الساعة 2 كده هيعملولك الأشعة .

نور بهدوء : تمام ..بس قبليها عايزة تلفونك .

سمر بهدوء : هتتصلي على شمس ؟

د / هالة : طيب أنا مستنيه برى لما تخلصي .

ابتسمت نور في وجهها وهزت رأسها بمعنى "تمام"

سمر بابتسامه : خدي أهو ...تحبي اطلع أنا كمان ؟

نور بابتسامه خفيفه : لأ مفيش داعي خليكي .

سمر بابتسامه : لأ اتكلمي براحتك أنا هخرج .

على الجانب الآخر

كان شمس يقف أمام مكتب مديره العقيد معتز بعد أن عاد من سفره يلقي عليه آخر ما توصل إليه

شمس بهدوء وجدية : ده تسجيل سيرين وهي بتعترف بكل حاجه وازاي خطفوا أخويا أظن كده الأمور وضحت واعتقد بردو إن ماهر حكالك نفس اللي قالته سيرين ده بعد اذنك يا فندم أنا عايز ابدأ في إجراء إثبات هوية أخويا وارجعه لـ ماهر محمد شريف القناوي والهوية الصهـ..يونيه اللي معاه دي تتلغي فوراً .

نداء القلب 🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن