[19]ج2

70 6 3
                                    

الرواية ملك لـ كاتبه نورهان ناصر نداء القلب ♥️ الجزء الثاني الحلقه•19•

تنفست الصعداء وجالت بأنظارها في الغرفة لتقع عينها عليه لتهتف متناسيتًا توترها وما حدث معها قبل قليل
سحر بتهكم : إيه ده أستاذ متنح من الصبح بيعمل إيه هنا ؟ أوعى تقول يا عموره يبقى ظابط زيك ؟!

ريم بحدة : عموره ! .

عمر وهو يكاد يغشى عليه : يخربيتك يا شيخه ! .

سحر بتهكم اقتربت من ذاك الجالس ينظر إليها باستغراب بينما هتفت سحر بضيق شديد : وأخيراً فوقت من حالة التتنحه ده انت كنت هتشلنا الصبح ! إيه أول مرة تقرب من الجنس الناعم ؟ بس سؤال حبيتها من الوقعه الأولى كده ؟ وكمان وهي مغمضة عيونها أومال لو شوفت عيونها بقى كنت هتتجمد بأرضك ولسانك يلزق في زورك كده زي مستر عموره ده وتفقد النطق بتاع ساعه كده .

عمر بصوت منخفض وهو يخفض رأسه للأرض بتوتر وكأنها لا تتحدث عنه : روحي يا شيخه ربنا ياخدك حسبي الله ونعم الوكيل هرجع سينچل أنا عارف يا فقرية يارب استرها معايا !

ريم بضيق شديد : انت وقفت متنح لما شوفتها يا عمر ! .

عمر بضيق شديد : ريم هفهمك كل حاجه دي بتقول عموره هو انا عموره أنا عمر ! .

ريم بضيق شديد : نعم إنت هتهزر؟؟؟

عمر وهو يحدق لـ سحر بغيظ شديد وكأنه سيقتلها على ثرثرتها تلك

سحر بضيق شديد : مالك بتبصلي كده ليه؟! مش ده اللي حصل أنا مالي حد قالك أقف بحلق في البت فين غض البصر يا سطا عموره !! بس انا معاك البت جامده بعيونها دي أنا كـ سحر اتثبت وبلمت فيها بردو .

ريم بضيق شديد وهي تلكزه على كتفه بغضب : مين دي ؟؟ ها و اتثبت يا عمر انت كمان ؟؟؟ عيونها مالهم فيهم سحر يا خويا ؟؟؟ ومين دي هي كمان دي سحر ؟؟؟

سحر بتهكم وهي ترفع إحدى حاجبيها بينما ترمقها بنظره حاده وهي تشوح لها بيدها بطريقة شعبيه ونبرة صوت غليظه بعض الشيء : وسحر دي بتلعب معاكي ولا إيه يا عسل ؟ إسمي الدكتورة سحر ! .

عمر وهو يهمس لـ ريم : ابوس ايدك أهدي وهفهمك كل حاجه مترديش على أم حريقه دي دي جايه تولعها ! .

سحر بضيق شديد وصوت منخفض: ايه الراجل النايتي ده ؟! ده ناقص يعملها على روحه ! جايه اولعها اصبر بس انت لسه شوفت حاجه !!

ريم بضيق : افندم بتقولي إيه ؟

سحر بتهكم : مبقولش ياختي - صمتت قليلًا ثم تابعت وهي تنظر نحو شمس الجالس ينظر لها باستغراب بينما يتابع ذاك الحوار ويكتم ضحكته بصعوبه على تعبيرات وجه عمر فـ تابعت هي بضيق - إيه يا أخ ماهر ولا نقولك أستاذ متنح من الصبح لسه واكل سد الحنك ولا القط أكل لسانك ساكت كده ليه ؟! ماتشاركنا في الحوار مانتا بردو تنحت تتنيحه متنحهاش حد في المتنحين قبل كده + أن حضرتك تنحت ومش بس كده اتمسمرت في الأرض وأنت متشعبط في البت اللي ضلوعها زمانها بتنزف بسببك واتكسرت على تكسيرها يا أخي منك لله علشان تموت البت بسبب حبك ده ؟؟

نداء القلب 🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن