البارت •3•الجزء الثاني

148 10 0
                                    

(( كفاره وأخيرا خلصت امتحانات ورجعنالكم😂))

البارت •3• الجزء الثاني الرواية ملك لـكاتبة نورهان ناصر

"نور"

كنت واقفه مصدومة بصالهم وقلبي بيرتجف أنا كلي برتجف .......!!
كانت لارا ماسكه شمس من دراعه وهو بيبص لي بدموع وهي كانت بتضحك بصوت عالي ورفعت مسدسها وقبل ما استوعب أي حاجه وإزاي جات هنا ؟!
كانت زقته ناحيتي بقوة ووقعت على السرير وهو وقع معايا  وراحت مفرغه مسدسها كله فيه صرختي ملحقتش أطلعها لأني شهقت بقوة والرصاص اخترق جسمه ودخل جسمي وفستاني الأبيض اتخلط بدمي ودمه عيونه كان فيها كلام كتير  ....!!

دموعه غرقت وشي وأنا مش مصدقه إللي حصل معقول دي النهاية ......بس لقتني ببتسم على الأقل هنموت سوا ......لفيت أيدي حواليه وضميته ليا وأنا بعيط بحرقه وبقوله : كان نفسي نعمل عيلة صغيره يبقى لينا بيت يا شمس ويبقى عندنا ولاد صغيرين .....!!

وهو قالي بوجع  : عيشي حياتك يا نور إنتي مش هتموتي سامحيني مقدرتش أكون معاك أو أعوضك ... أنا كنت مصدر تعاسه ليكم إنتي وماهر معرفتش أكون اخ كويس لأخويا ولا حتى حبيب ولا قدرت أحافظ عليكم سامحوني ....!!

صرخت بحرقه ووجع كبير .... وأنا بنفي برأسي إن ده أكيد مش حقيقى أكيد أنا بحلم .......!!

كلمته بحزن ودموعي نازله بقوة على خماري واتمزجت بدموعه ...مش مهم المهم إني معاك هنتقابل في الجنه يا شمس مش هتخلص مني .......!!
دموعي منشفتش وشفايفي بترتعش وفجأة خرج من بوقه دم كتير كتير وبقى يكح جامد ... وأنا كمان خرج مني دم كتير ومبقتش قادره أتكلم وغمضنا عيونا سوا وفيه ابتسامه رضا مرسومه على وشنا وأنا بردو ضماه ليا وأيدي حواليه .......!

وفجأة شمس بعد ....وبعد ....كتير .... أوي ....والاوضة زي ما تكون اتقلبت صحرا بصيت على لبسي لقتني لابسه الفستان ودمه ودمي اختفى .....حتى أثار الرصاص  حطيت أيدي على بطني مفيش أي أثر للرصاصه إللي اخترقت جسمه ودخلت جسمي  .........!!

مسكت فستاني وجريت وراه وأنا دموعي منشفتش وشفايفي بترتعش وبنادي عليه .....وهو بيبعد بيبعد بعييييييد ......لحد ما اختفى زي ما يكون سراب ....!!

وقعت على الأرض وناديت بحرقه : شمس  لا متسبنيش لوحدي رايح فيييييين أرجوك أرجع لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!

Writer ♥️

كانت تضع يدها على كتفها وهي تنظر لها بحزن ثم قالت

Elah (آيلة):
سيرين هل أنت بخير ؟!

تحدثت سيرين بدموع شديدة : أنا لست بخير .....!!
قلبي يؤلمني ......جدا .... أشعر بالاختناق .......!!

آيلة بحزن : لم أكن أعلم أنك تحبين داني كل هذا الحب ..

قاطعتها بغضب: أنا لا أتحدث عن داني ليس بيننا هذه العلاقه هو لم يكن أخي يومًا صمتت قليلًا ثم تابعت .... أين أغام ...؟! ولما هدأت الأصوات فجأة ؟!أين ذهبوا؟!

نداء القلب 🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن