البارت•4• الجزء الثاني

127 7 0
                                    

البارت•4•ج 2 الرواية ملك لـ كاتبه نورهان ناصر نداء القلب ♥️

"نور"

تعبت ونفسي أخلص من كل ده ..... !!
خلاص مبقاش عندي حتى مقدره للكلام .... !! أنفاسي ضاقت عليا .....حتى النفس مش قادره أخرجه .... الإحساس إللي عيشته وحسيته مفيش كلامه يوصفه أصلا ..... وأنا شايفاه بيموت قُدام عيني ........!!
كنت حاضرة معاهم جسد بلا روح ...عقلي وقلبي وكُلي مع شمس وبس .....!!

حتى آلامي ونزيفي مهتمتش بيهم ولا كنت حاسه بأي حاجه ....كل إللي كان في تفكيري هو شمس سيبوني معاه ودوني عنده ........!!

لارا كانت ماسكاني من خماري وشدتني بقوة ورمتني على مروة بغضب وأنا شبه واعيه اترجيتها تساعدنا بس لا حياة لمن تنادي ......!!

فجأة لقينا المكان اتملى علينا رجاله وبنات لابسين أسود في أسود .....مش عارفه دول بيظهروا منين بس ......!!

خلونا نقعد على رُكبنا وايدينا لورى ورى رأسنا أنا اترميت على الأرض مش قادره أقعد ...رجلي وجنبي خلاص مش قادره .....بقاوم نفسي إني أفضل واعيه ....خايفه  .....افتح عيوني ....... ملقهوش معايا ......خايفه اصحى  .........يكون هو راح ..........عيطت لما جفوني ...... احمرت جامد لدرجة إني حسيت إني مش قادره احرك أي جفن فيهم .....عيوني وحدقة عيني مش حَسَابهم ........!!
عيوني مشوشه جامد والرؤية مش واضحه أوي قُدامي أكيد انتوا فاهمين حالتي وقتها أنا مش هعرف اوصفها مهما حاولت إللي في قلب الموقف وعايشه غير إللي بيقراه دلوقت وهو مجرد كلام بس  .....!!

المهم ماهر كان بعيد عني حاجه بسيطه وحاطط شمس على حجره وبيعيط بصمت .....قاومت التعب والدوخه إللي أنا حاسه بيها وعيوني إللي بتقفل لوحدها وفضلت اصحف عندهم لحد ما وصلت ليه اخيرا.......!!

بس قبل ما أوصله لارا كانت شيفاني وواحده من البنات قربت عندي وكانت هتضرب عليا نار لاني خرجت من مكاني وكنت بصحف ليهم علشان اوصل لماهر إللي قاعد بعيد شوي بشمس ....!!

كانت واقفه قُصادي بالظبط رافعه مسدسها وعلى وشك إنها تضرب عليا نار وأنا مش قادره أنطق بأي كلمه وفجأة لارا شاورتلها تسيبني .....!!

أول ما قربت عنده كان ماهر ضامه ليه أوي ودموعه نازله بغزاره وهو مش بإيده يعمل حاجه حاسس بالعجز زيي تماماً .......!!

رفعت أيدي بصعوبه ومسكت أيده اللي جنبه على الأرض وحطيتها على مكان قلبي كنت بطمن نفسي إنه لسه فيه نبض ......!!

وفجأة وبدون سابق انذار انفجرت في العياط وصوت صرخاتي بقت عاليه ...افزعتهم كلهم .....كنت أول مرة أنهار بالطريقه دي .......فضلت أصرخ بأعلى صوتي لحد ما حسيت إن أحبالي الصوتيه اتقطعت وعيطت جامد بطريقه تصعب على الكفار ومعدومين الإحساس كنت ضعيفه لدرجه خايفه خايفه من الوقت إللي بيعدي وهو بينزف خايفه من اللحظة إللي بعد كده .....يا ترى هيستحمل لايمتى بس ؟! .....معقول هخسره ..... وأنا مصدقت لقيته .....ممكن يروح وميرجعش خالص المره دي وعند الهاجس ده ولقتني صرخت بأعلى صوتي تااااني .....لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!

نداء القلب 🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن