5. BÖLÜM- SEÇME

210 21 31
                                    

Gözlerimi omuzlarıma, boynuma ve saçlarıma ardı ardına kondurulan öpücükler yüzünden açtığımda Aren'nin elinin tenimde gezdiğini hissettim. Yüz üstü yattığım için onu göremesem de yüzümde beliren gülümsemeyle "günaydın Ateş lordu," dedim. O eğilip yanağımı öptüğünde "günaydın tanrıçam," dedi ve bu cümlesi yüzümdeki tebessümü iki katına çıkardı.

Yavaşça ona doğru yatakta döndüğümde üzerimdeki gecelik yukarı kaydı ve içime giydiğim iç çamaşırımın birazı belli oldu. Onun bakışları da oraya kaydığında elini bacaklarımda gezdirip "şu anda bacaklarının arasına girmeyi ne kadar çok istediğimi bilemezsin ama ne yazı ki bunu yapamayacak kadar yoğun bir güne başlıyoruz." Dedi.

Bakışları bana kaydığında "anladığım kadarıyla bugüne birlikte başlıyoruz." Dedim. Bu cümleme karşılık başını sallayıp "okula yeni bir profesör gelecek ve bunun seçimleri yapılacak. O yüzden seçmelere gitmemiz gerekiyor. Sende bir element tanrıçası olarak element diyarının sihirli okulunda söz hakkına sahipsin ve yeni profesörü onaylaman lazım." Dedi.

Her bir cümlesini farklı bir şekilde söyleyip beni güldürürken dudaklarıma doğru yaklaştı ve "benim küçük element kraliçem," diyerek beni öptü. Öpüşüne gülerek bir süre karşılık verdikten sonra benden çekildiğinde artık hazırlanması gerektiği için yataktan kalktı. O dolabına doğru giderken ben bakışlarımı üzerinde gezdirdim. Üzerinde sadece boxer bir şort vardı. Fiziği o kadar dikkat çekiciydi ki bu durum dudağımı dişlememe neden oldu. O üzerini değiştirirken de onu izlemeye devam ettim ama ne zaman siyah pantolonunu giyip bana baktığında bakışlarımı bedeninden çekip onun gözlerine baktım.

"Artık beni izlemeyi bırakıp hazırlansan mı kraliçe?" Diye sorunca "ben böyle baya iyiyim lordum. Siz hazırlanmaya devam edin." Dedim. Bu cümlem onun kahkaha atmasına neden olurken "siz karşımda gecelik ile uzanırken ve beni izlerken hazırlanamıyorum kraliçem. Çünkü nefesim kesiliyor." Dedi.

Bakışlarımı üzerime çevirip biraz daha onu zorlamak adına bir dizimi kendime çekip "üzerimdeki gecelik benimde hoşuma gitti." Dedim. "İpek kumaşa bayılırım."

Cümlelerimin ardından ona baktığımda doğrudan bacaklarıma bakarken onu gördüm. Dudaklarını diliyle ıslatıp boğazını temizledi ve "beni bu şekilde zorluyorsun." Dedi. Gözleri gözlerime iliştiğinde hafifçe kırmızıya dönmeye başladıklarına şahit oldum. Gerçekten beklediğimden daha fazla onu zorladığımı o an anlayınca yatakta oturur hale geldim ve "sadece uzanıyordum." Dedim.

O dolaptan siyah gömleğini alırken "sadece bana bakman bile beni etkiliyor Almina," dedi kalın sesiyle ve gömleğini hızla üzerine giyip ilk üç düğmesini açıkta bıraktı. "Tüm bedenim sana dokunmak için beni tetikliyor. Tenin uyuşturucu bir madde gibi. Sana bağımlı ediyor beni."

Ben dikkatle ona bakmaya devam ederken hiçbir şey söylemedim. Sadece onu izledim. O tamamen özenle hazırlanıp ardından bana baktığında yanıma doğru geldi ve yatağın kenarına oturdu. Gözlerindeki ateş kırmızısı yavaşça sönmeye başlamıştı ama ne zaman elini yüzüme koydu işte o zaman tekrar o kırmızılık canlandı. Sonrasında ise yaklaşıp dudağımı öptü. Ben öpüşüne hemen karşılık verdiğimde bir süre bu öpüşme uzadı. Benden çekildiğinde ise "hazırlanıp aşağıya gel. Kahvaltı yaptıktan sonra gideriz." Dedi.

Başımı salladığımda hafifçe tebessüm edip ayağa kalktı ve odadan çıktı. O gittikten sonra ise ben derin bir nefes alıp oturduğum yerden kalktım. Aren bu seçme için nasıl özenle hazırlanmışsa bende özenle hazırlanmak için makyajım ve saçımı yapması için Lara'yı çağırdım. O istediğim şekilde gözlerimi ön plana çıkaran makyaj ve dağınık topuz yapmasını istediğim saçlarımı hazırladığında artık geriye elbisemi giymek kalmıştı. Dört element halkı bir senenin ardından ilk defa kraliçelerine görecek oldukları için dolaptan göz alıcı bir açık yeşil elbise seçtim. Elbise askılı ve uzundu. Göğüs dekoltesinin tam altında gümüş ve ihtişamlı bir kemer yer alıyordu. Saten kumaşı göz alıcı duruyordu.

BİR MELEĞİN GÜNAHIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin